Ook Starten wanneer niet in Neutraal...
Ook Starten wanneer niet in Neutraal...
Hallo, ik ryd met een kodiak en zou de quad ook willen starten als hij in vooruit of achteruit staat? Weet iemand hier iets van? ...
Groeten
Groeten
-
- Quadrider
-
- Quadrider
Knijp je achter rem en of trap je voetpedaal in (best bijde),Dan kun je hem in iedere stand starten.
Moet je naar een andere stand(vooruit,acht. vrij) dan voetpedaal intrappen,dan gaat het makkelijk.
sommige vinden dit een lulverhaal,maar zonder voetpedaal/achterremhendel te gebruiken kan ik hem niet geschakeld krijgen,werkt als een ontkoppeling .
Jan
Moet je naar een andere stand(vooruit,acht. vrij) dan voetpedaal intrappen,dan gaat het makkelijk.
sommige vinden dit een lulverhaal,maar zonder voetpedaal/achterremhendel te gebruiken kan ik hem niet geschakeld krijgen,werkt als een ontkoppeling .
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Natuurlijk, is ook zo, je moet de pedaal of de linkse hendel induwen. Alleen van neutraal naar hoge versnelling of omgekeerd, dan gaat het zonder duwen.JAN15-10 schreef:Knijp je achter rem en of trap je voetpedaal in (best bijde),Dan kun je hem in iedere stand starten.
Jan
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
blast racer,een kodiak is een automaat en links en rechts aan het stuur zijn beide remmen,plus een voetrem.Matthias voorrem en voetrem GOED indrukken en wanneer het dan nog niet lukt, enjoy de club want de mijne weigerde af en toe ook wel eens
Laatst gewijzigd door FOR FUN op zo 24 okt, 2004 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Enjoy your ride...