ik heb een vetspuit aangeschaft om mijn smeernippels in te vetten, maar nu ik die geprobeert heb lukt dit mij niet echt!
er komt vet uit mijn spuit maar als ik hem op een nippel plaats, spant dit niet erop en komt het darmpje altijd van de nippel, dus vermoed ik dat er ook geen vet in de nippel geraakt.
is er een speciale manier hoe je het kopje van een vetspuit moet op de nippel zetten ? en hoe weet je dat er genoeg vet inzit?
blasterke27 schreef:ik denk dat je er dna niet hard genoeg op drukt en als er genoeg in zit komt het alngs de zijkant eruit of heb ik het mis
ik denk dat jij dan een beetje te veel erin pompt blasterke want als het er langs de zeikant uit komt heb je waarschijnlijk de kering er al uit geperst
ik bedoel niet de zijkant van de spuit ik bedoel tot dat je het vet ziet zo doe ik het toch altijd we hebben heel veel machienes waar we dat bij moeten doen en ik doe het altijd zo
als dat de eerste keer is dat er vet wordt ingepomt kan dat zijn dat die bolekes vast zitten van de verf anders koppeling kapot of wel duw je die er niet goed genoeg op , moet er wel recht opstaan
als ik de kop er goed op duw zit het nog altijd los en als ik de kop niet vast houd komt die er gewoon weer af
is dit de bedoeling dat die kop spant op de nippel of is dit normaal dat hij van links naar rechts kan bewegen terwijl je pompt?
normaal kan je de kop op de nippel duwen en dan kan je de kop nog aandraaien zodat hij niet meer zo vlug loskomt van de nippel
Normaal moet je wel de kop vasthouden tijdens het pompen
die staaf die er vanachter uitzit moet je kunnen "unlocken", zodat ze met behulp van veerkracht het vet vanbinnen tegen dat pistonneke duwt. zoek eens aan de achterkant of er zo geen hendeltje of whatever zit die de vergrendeling van die staaf kan opheffen
Fré schreef:die staaf die er vanachter uitzit moet je kunnen "unlocken", zodat ze met behulp van veerkracht het vet vanbinnen tegen dat pistonneke duwt. zoek eens aan de achterkant of er zo geen hendeltje of whatever zit die de vergrendeling van die staaf kan opheffen
pas op wanneer je die dan openschroeft he heb dit eens voorgehad dat de staafke toen die openwas naar binneschoot. Een grote sausis vet op de grond. FLOEP zijt dat