carter gaar...
-
- Toeschouwer
- Berichten: 16
- Lid geworden op: ma 15 nov, 2004 21:09
scheurtje
Gastjes,
der bestaat ook nog iets als allu-kit, soort van lijm-mastiek, spec vr allu,
afschuren, bevestigen aan beide kanten, vuurvast! zelf getest en werkt prima.
der bestaat ook nog iets als allu-kit, soort van lijm-mastiek, spec vr allu,
afschuren, bevestigen aan beide kanten, vuurvast! zelf getest en werkt prima.
niets wilder dan een upgedreven berg geite
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
Re: scheurtje
aan beide kanten? dus eerst dat scheurtje van 2 cm verder opentrekken tot dat hans 2 stukken karter heeft, en dan aan mekaar kleven?2-wiel kawa-Boy schreef:Gastjes,
der bestaat ook nog iets als allu-kit, soort van lijm-mastiek, spec vr allu,
afschuren, bevestigen aan beide kanten, vuurvast! zelf getest en werkt prima.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Toeschouwer
- Berichten: 16
- Lid geworden op: ma 15 nov, 2004 21:09
-
- Toeschouwer
- Berichten: 16
- Lid geworden op: ma 15 nov, 2004 21:09
2-wiel kawa-Boy schreef:
chippo, buitenkant van de carter en binnekant...
niets wilder dan een upgedreven berg geite
Re: scheurtje
Heb ik ook reeds gebruikt.2-wiel kawa-Boy schreef:Gastjes,
der bestaat ook nog iets als allu-kit, soort van lijm-mastiek, spec vr allu,
afschuren, bevestigen aan beide kanten, vuurvast! zelf getest en werkt prima.
Was barst in buiten cilinderwand gekomen van watergekoelde 125cc 2takt.
Eerst met dremel een mooie gleuf maken, dan 2 componenten alu erin.
mooi gelijkstrijken en nadien kan je het nog opschuren.
Is dicht gebleven.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
ja ff nieuwe carter, alsof het niets kost
het gaat gelast worden, zodra hij terug is, zaterdag normaal, trek ik foto's!
wat gaat er nog gebeuren:
- groot onderhoud
- nieuwe ketting
- nieuwe tandwielen
- olie etc
- voorbocht
- cdi (mijn eigen deze keer)
het gaat gelast worden, zodra hij terug is, zaterdag normaal, trek ik foto's!
wat gaat er nog gebeuren:
- groot onderhoud
- nieuwe ketting
- nieuwe tandwielen
- olie etc
- voorbocht
- cdi (mijn eigen deze keer)
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Toeschouwer
- Berichten: 16
- Lid geworden op: ma 15 nov, 2004 21:09
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 240
- Lid geworden op: di 26 aug, 2003 18:57
- Locatie: alkmaar
- Contacteer:
in jouw geval no limit gebruik een ferme en dure staalborstel, ros die tenminste 10 minuten lang over je o-ring ketting heen en smeer er daarna kaarsvet overheen of speciale ooijevaarskuitenvet (dit is trouwens 788 keer letterwaarde ,voor de scrabble fans onder ons)No Limit YFZ schreef:We leren altijd bij ! Nog effe het onderhoud van O-ring herhalen voor iedereen ger ?
dit vet is trouwens loeiduur maar werkt volgens geleerden erg goed
voor de rest van ons aardbewoners pakt men een nylonborstel
schrob de vuile resten van de ketting en spuit er vervolgens speciaal in de handel verkrijgbare olie voor o-ring kettingen op
en onthou één ding overdaad schaad
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 240
- Lid geworden op: di 26 aug, 2003 18:57
- Locatie: alkmaar
- Contacteer:
mss ff je geheugen opfrissen greet, je weet maar nooit
ik hoop trouwens niet dat je me zit te f*kk*n, want anders zou het nog wel eens nasty kunnen worden at the ruigoord
maar hanzie, tipje van de spenky
ff onder ons, ruil je quad om met die van teunie dat ziet ie toch niet joh
die z'n bril is toch constant beslagen in dit deel van het jaar
en als ie er toch onverhoopt achter komt zeg je gewoon van:
aj komop teuntje, was maar een geintje maaannn, en dan lachen jullie er samen om, jij baalt toch stiekem dat ie erachter is gekomen en dan pakken jullie gewoon samen een belgisch oud bruin pilske, of een verse uit de beertender .....ook goed
bestaat die eigenlijk wel in belgië, een beertender ??
ik hoop trouwens niet dat je me zit te f*kk*n, want anders zou het nog wel eens nasty kunnen worden at the ruigoord
maar hanzie, tipje van de spenky
ff onder ons, ruil je quad om met die van teunie dat ziet ie toch niet joh
die z'n bril is toch constant beslagen in dit deel van het jaar
en als ie er toch onverhoopt achter komt zeg je gewoon van:
aj komop teuntje, was maar een geintje maaannn, en dan lachen jullie er samen om, jij baalt toch stiekem dat ie erachter is gekomen en dan pakken jullie gewoon samen een belgisch oud bruin pilske, of een verse uit de beertender .....ook goed
bestaat die eigenlijk wel in belgië, een beertender ??
ger schreef:in jouw geval no limit gebruik een ferme en dure staalborstel, ros die tenminste 10 minuten lang over je o-ring ketting heen en smeer er daarna kaarsvet overheen of speciale ooijevaarskuitenvet (dit is trouwens 788 keer letterwaarde ,voor de scrabble fans onder ons)No Limit YFZ schreef:We leren altijd bij ! Nog effe het onderhoud van O-ring herhalen voor iedereen ger ?
dit vet is trouwens loeiduur maar werkt volgens geleerden erg goed
voor de rest van ons aardbewoners pakt men een nylonborstel
schrob de vuile resten van de ketting en spuit er vervolgens speciaal in de handel verkrijgbare olie voor o-ring kettingen op
en onthou één ding overdaad schaad
ik denk dat dit voor no limit nog niet duur genoeg is.