kan er mij iemand dat zwart op wit bewijzen
dat een uitlaat van rino of een ander meer pk
levert mail mij dat dan maar door ik geloof niet
da een uitlaat meer pk kan leveren
peet schreef:kan er mij iemand dat zwart op wit bewijzen
dat een uitlaat van rino of een ander meer pk
levert mail mij dat dan maar door ik geloof niet
da een uitlaat meer pk kan leveren
ik heb het op papier staan maar heb geen scanner. Heb een testbank ondergaan nadat uitlaat erop zat. normaal spreken we origineel van een 32pk soms 28pk dus gaan we zeggen origineel 30pk. Wel ik had die afgesteld en mat op testbank 34,6pk en een koppel van 37. Nadat hij fijn is afgestelt had ik er 35,1pk en 37,7 Nm koppel. Dit heb ik hier zwart op wit met rood en blauw en oranje op papier. Levert wel winst een 10% en dan nog eens carbu TM36 en dit is dan nogmaals 10% erbij.
peet schreef:ik denk dat je beter een cdi steekt daar ben jke zeker van de power
bartie je moet maar eens bellen om af te spreken ik woon niet te ver
tegen brakel
Morgen middag ga ik gaan rijden. Waarschijnlijk in Ninove samen Ad
Als je zin hebt spreken we af. Dan kan je jezelf overtuigen van de Tm36 en Fp uitlaat
Alleen de demper veranderen zal niet veel uitmaken.
Als je de demper vervangt EN je sproeiers aanpast merk je het dus echt wel.
Een CDI levert ook meer power, en als je hem combineert met andere mods zal het resultaat alleen maar beter worden!
Wat je het eerst kiest als uitbreiding is je eigen keuze uiteraard.
Als je niet gelooft dat een andere uitlaat winst oplevert (en dus denkt dat de standaard uitlaat de beste is voor performance) dan ben je een luchtfietser.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Teunie schreef:Alleen de demper veranderen zal niet veel uitmaken.
Als je de demper vervangt EN je sproeiers aanpast merk je het dus echt wel.
Een CDI levert ook meer power, en als je hem combineert met andere mods zal het resultaat alleen maar beter worden!
Wat je het eerst kiest als uitbreiding is je eigen keuze uiteraard.
Als je niet gelooft dat een andere uitlaat winst oplevert (en dus denkt dat de standaard uitlaat de beste is voor performance) dan ben je een luchtfietser.
Meer als een luchtfietser zelf, waarom rijdt niet iedereen standaar dan in de Belgische competitie, haha!
goe bezig hier ik rij nog maar drie weken met een quad
nog niet veel ervaring mag wel zeggen dat ik mee kan
met raptor in de bossen en op de veld wegen maar op
straat kom ik iets te kort ze spurten atijd weg die blauwe
gasten.
zal eens gaan proberen met bartie op een zondag of zo
dan zie ik het verschil wel met de Z400
Denk dat er geen discussie bestaat over de kwaliteit van Yoshimura. Om nog een paar voorbeelden aan te halen :
1. meet eens de dikte van de plaat die gebruikt wordt voor de demper
2. Yoshimura is een van de weinige merken die het verstand heeft om het eindstuk van de demper te monteren met boutjes. Bij bij alle andere merken moet je al beginnen rivetten uitboren om nieuwe demperwol te steken (bij mij toch een 2-3 keer per jaar als je geen oorverdovend geluid wil)
3. Yoshimura is ook een van de weinige merken die met rubbers rond de demper werkt om trillingen op te vangen en schade te vermijden door motortrillingen.
En wat betreft power : als je beweert dat je met een uitlaat geen pk of koppelwinst doet dan weet je echt niet waarover je spreekt. Natuurlijk wel op voorwaarde dat jetting aangepast wordt voor de uitlaat. En zelfs tussen de uitlaten bestaat een groot verschil. Zoek maar eens een paar uitlaat testen van Dirtwheels op internet. Tussen de uitlaten zit nog een verschil van tot 3-4 pk op bvb Raptor.