FP vraag
ik heb het op papier staan maar heb geen scanner. Heb een testbank ondergaan nadat uitlaat erop zat. normaal spreken we origineel van een 32pk soms 28pk dus gaan we zeggen origineel 30pk. Wel ik had die afgesteld en mat op testbank 34,6pk en een koppel van 37. Nadat hij fijn is afgestelt had ik er 35,1pk en 37,7 Nm koppel. Dit heb ik hier zwart op wit met rood en blauw en oranje op papier. Levert wel winst een 10% en dan nog eens carbu TM36 en dit is dan nogmaals 10% erbij.peet schreef:kan er mij iemand dat zwart op wit bewijzen
dat een uitlaat van rino of een ander meer pk
levert mail mij dat dan maar door ik geloof niet
da een uitlaat meer pk kan leveren
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Meer vermogen en koppel ga je hebben omdat standaard uitlaat te geknepen is.peet schreef:ik denk niet dat ik een uitlaat zal steken ten eerste
ik denk niet dat da in vermogen scheelt en ten tweede
ze maken enkel lawaai
Of samen met een Tm36 plaatsen
Anders moet je maar eens afkomen dan mag je mijn quadje eens proberen. Vooral het koppel winst is fenomenaal.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ziehier mijn gsm 0475/43.08.94
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
peet schreef:ik denk dat je beter een cdi steekt daar ben jke zeker van de power
bartie je moet maar eens bellen om af te spreken ik woon niet te ver
tegen brakel
Morgen middag ga ik gaan rijden. Waarschijnlijk in Ninove samen Ad
Als je zin hebt spreken we af. Dan kan je jezelf overtuigen van de Tm36 en Fp uitlaat
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max
Alleen de demper veranderen zal niet veel uitmaken.
Als je de demper vervangt EN je sproeiers aanpast merk je het dus echt wel.
Een CDI levert ook meer power, en als je hem combineert met andere mods zal het resultaat alleen maar beter worden!
Wat je het eerst kiest als uitbreiding is je eigen keuze uiteraard.
Als je niet gelooft dat een andere uitlaat winst oplevert (en dus denkt dat de standaard uitlaat de beste is voor performance) dan ben je een luchtfietser.
Een CDI levert ook meer power, en als je hem combineert met andere mods zal het resultaat alleen maar beter worden!
Als je niet gelooft dat een andere uitlaat winst oplevert (en dus denkt dat de standaard uitlaat de beste is voor performance) dan ben je een luchtfietser.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Meer als een luchtfietser zelf, waarom rijdt niet iedereen standaar dan in de Belgische competitie, haha!Teunie schreef:Alleen de demper veranderen zal niet veel uitmaken.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
goe bezig hier ik rij nog maar drie weken met een quad
nog niet veel ervaring mag wel zeggen dat ik mee kan
met raptor in de bossen en op de veld wegen maar op
straat kom ik iets te kort ze spurten atijd weg die blauwe
gasten.
zal eens gaan proberen met bartie op een zondag of zo
dan zie ik het verschil wel met de Z400
nog niet veel ervaring mag wel zeggen dat ik mee kan
met raptor in de bossen en op de veld wegen maar op
straat kom ik iets te kort ze spurten atijd weg die blauwe
gasten.
zal eens gaan proberen met bartie op een zondag of zo
dan zie ik het verschil wel met de Z400
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Denk dat er geen discussie bestaat over de kwaliteit van Yoshimura. Om nog een paar voorbeelden aan te halen :
1. meet eens de dikte van de plaat die gebruikt wordt voor de demper
2. Yoshimura is een van de weinige merken die het verstand heeft om het eindstuk van de demper te monteren met boutjes. Bij bij alle andere merken moet je al beginnen rivetten uitboren om nieuwe demperwol te steken (bij mij toch een 2-3 keer per jaar als je geen oorverdovend geluid wil)
3. Yoshimura is ook een van de weinige merken die met rubbers rond de demper werkt om trillingen op te vangen en schade te vermijden door motortrillingen.
En wat betreft power : als je beweert dat je met een uitlaat geen pk of koppelwinst doet dan weet je echt niet waarover je spreekt. Natuurlijk wel op voorwaarde dat jetting aangepast wordt voor de uitlaat. En zelfs tussen de uitlaten bestaat een groot verschil. Zoek maar eens een paar uitlaat testen van Dirtwheels op internet. Tussen de uitlaten zit nog een verschil van tot 3-4 pk op bvb Raptor.
1. meet eens de dikte van de plaat die gebruikt wordt voor de demper
2. Yoshimura is een van de weinige merken die het verstand heeft om het eindstuk van de demper te monteren met boutjes. Bij bij alle andere merken moet je al beginnen rivetten uitboren om nieuwe demperwol te steken (bij mij toch een 2-3 keer per jaar als je geen oorverdovend geluid wil)
3. Yoshimura is ook een van de weinige merken die met rubbers rond de demper werkt om trillingen op te vangen en schade te vermijden door motortrillingen.
En wat betreft power : als je beweert dat je met een uitlaat geen pk of koppelwinst doet dan weet je echt niet waarover je spreekt. Natuurlijk wel op voorwaarde dat jetting aangepast wordt voor de uitlaat. En zelfs tussen de uitlaten bestaat een groot verschil. Zoek maar eens een paar uitlaat testen van Dirtwheels op internet. Tussen de uitlaten zit nog een verschil van tot 3-4 pk op bvb Raptor.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Contacteer:
zal eerst toch iets op papier moeten zien voor ik
het geloof da een uitlaat power bij heeft voor mij
maakt da enkel VEEL lawaai.
geeft wel degelijk power bij hoor... scheelt een HOOP!peet schreef:zal eerst toch iets op papier moeten zien voor ik
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us