power onderin en mid of topend?
afwerking
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
of ben je er ook zo een van maaktnietuit alssie maar duur is, nee toch
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
HAHA Keesiekeesie schreef:ja, het beste, voor wat dan?
afwerking![]()
of ben je er ook zo een van maaktnietuit alssie maar duur is, nee toch(geintje)
als je yfztje januari komt, zou ik als ik jou was eens alvast je avatar aanpassenbansheeboy schreef:HAHA Keesiekeesie schreef:ja, het beste, voor wat dan?
afwerking![]()
,
Nee, nu serieus!
Ik ga daar geen immens bedrag aan uitgeven als ik weet dat er zoveel verschillende 'goeie' uitlaten zijn en ook minder goeie, maar waar het niet gemakkelijk is te kiezen. Dit is ook deels het doel van een topic te openen hé, om meningen en ervaringen te krijgen van anderen...
Ik heb mn yfz 450 nog niet, dus kan ik nog niet echt zeggen onderin, mid of topend, misschien dat anderen mij hier kunnen in helpen door daarop te antwoorden!
yfz komt pas binnen mid. januarimaar zal nog niet direct mijn uitlaat veranderen hoor!
YFZ's gaan standaard al als een bom![]()
![]()
JAHHH, je moet eerst mogen hé, kheb het aangevraagd om het te veranderen en dan nog, wat heeft die avatar hier nu mee te maken...keesie schreef:als je yfztje januari komt, zou ik als ik jou was eens alvast je avatar aanpassenbansheeboy schreef:HAHA Keesiekeesie schreef:ja, het beste, voor wat dan?
afwerking![]()
,
Nee, nu serieus!
Ik ga daar geen immens bedrag aan uitgeven als ik weet dat er zoveel verschillende 'goeie' uitlaten zijn en ook minder goeie, maar waar het niet gemakkelijk is te kiezen. Dit is ook deels het doel van een topic te openen hé, om meningen en ervaringen te krijgen van anderen...
Ik heb mn yfz 450 nog niet, dus kan ik nog niet echt zeggen onderin, mid of topend, misschien dat anderen mij hier kunnen in helpen door daarop te antwoorden!
yfz komt pas binnen mid. januarimaar zal nog niet direct mijn uitlaat veranderen hoor!
YFZ's gaan standaard al als een bom![]()
![]()
![]()
rij nou maar eerst met het ding, er is voldoende aan te veranderen![]()
geld uitgeven kan ALTIJD nog
Sowieso scheelt een andere uitlaat wel op je quad, waarom steken zoveel mensen dan een andere uitlaat, deels voor het geluid misschien, ja ok, maar je zal toch meer power hebben, daar ben ik zeker van.kawa-freak schreef:Een andere uitlaat steken gaat je inderdaad niet veel meer snelheid geven. De uitlaat is voor mij persoonlijk meer voor het uiterlijk en voor het geluid. Als je daarvoor bereid bent 600 euro neer te tellen, go for the FMF.
heb jij nokkenas al verdraaid?keesie schreef:altijd doen, nokkenas as verzetten, sparky eruit en de baffle verwijderenHanzie schreef:ik denk niet dat je mijn mening graag hoort.
als ik jouw was zou ik eerst zo een half jaar - jaar mee rijden, ipv onmiddelijk een uitlaat te monteren. die yfz gaat standaard al zo verschrikkelijk goed dus... desnoods ff nokkenas verdraaien en sparkarrestor eruit en je hebt alweer een pak meer koppel/pk erbij...woehaaaaa ! superhard