Scooter tuning
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik kom uit papendrecht ik heb alleen een nieuwe c16 liggen voor 249,00
Maar als je interesse heb email me maar djraymo@hotmail.com
Het is een heel mooi snel setje..
Mvg Ray
Maar als je interesse heb email me maar djraymo@hotmail.com
Het is een heel mooi snel setje..
Mvg Ray
-
- Easy Quadrider
scooteronderdelen
hallo, ik zit in een ""clubje"" waar scooters worden getuned, stukken halen we met btw nummer in holland, en we doen de tuning van het volledige blok zelf, moest je interresse hebben aarzel niet ik ben van oost vlaanderen.. brunoschamp@hotmail.com
ps ik heb deze week mijn eerste quad.. banshee tuned natuurlijk duz mensen die ervaring hebben met shees mogen me altijd adden op msn of mailke sturen
grts bruno
ps ik heb deze week mijn eerste quad.. banshee tuned natuurlijk duz mensen die ervaring hebben met shees mogen me altijd adden op msn of mailke sturen
grts bruno
-
- Quadrunner
- Contacteer:
heeft iemand mss nog tips,ik heb een rocket met een polini 65, 17,5 dellorto en een sito uitlaat maar ik geraak niet over de 70 km/h,iemand enig idee hoe dit kan zijn,hij is net geboord en gerodeerd
komt ook een rode drukveer in en een leovinci TT uitlaat onder
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quadrunner
- Contacteer:
steekt nog een andere vertanding in maar heb al horen zeggen da je een rocket ook moeilijk over de 100 krijgt zolang je met originele vertanding rijdt maar die van mij gaat niet over de 70,die originele brommers rijden me voorbij.trekken is al veel gebeterd,hij gaat in wheelie met een beetje hulp maar ik wil ook snelheid,normaal zou hij toch 80-90 moeten gaan met de setup die ik heb
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Dus originele vertanding, die is misschien wat kort waardoor je niet zo'n hoge top hebt
Zou je best eens op een scooter forum vragen, bv. www.scooter-freaks.nl
Zou je best eens op een scooter forum vragen, bv. www.scooter-freaks.nl
-
- Quadrunner
GEEN TT uitlaat nemen, dan zijt ge nog beter af met uw sito...Ludovic 250 schreef:heeft iemand mss nog tips,ik heb een rocket met een polini 65, 17,5 dellorto en een sito uitlaat maar ik geraak niet over de 70 km/h,iemand enig idee hoe dit kan zijn,hij is net geboord en gerodeerd
Neem iets zoals yasuni r/gianelli shot/polini for race... Doen het allemaal goed op uw cilinder...
En met een andere vario zult ge ook een hogere top hebben.
Edit: en desnoods een vertanding van een mina horizontaal blok op de kop tikken... Dan verliest ge nie veel op trekken, maar hebt ge toch een iets hogere top.
Voor 300€ heb je niet veel fatsoenlijks hoor, kameraden van mij rijden ook met Wallaroo en die hebben voor een nieuwe B-klasse en een occasie A-klasse respectievelijk 1600€ en 700€ betaald. Zelf betaalde ik voor mijn 1 jaar oude Nitro met 5000km op de teller en volledig origineel 1800€ dus...
Maar hij rijdt ondertussen zo'n 125-130 digitaal, na een maand met deze set-up nog altijd zonder technische problemen en vooral zonder ongevallen
Ik zal morgen anders eens wat foto's posten voor de geinteresseerden...
Maar hij rijdt ondertussen zo'n 125-130 digitaal, na een maand met deze set-up nog altijd zonder technische problemen en vooral zonder ongevallen
Ik zal morgen anders eens wat foto's posten voor de geinteresseerden...