voorkant verbreden....raptor 350
voorkant verbreden....raptor 350
hellow,
heb gisteren beetje toevalig vernomen dat ik een durablue as krijg voor mijn kerst en -nieuwjaar.
Mocht het normaal nog niet weten maar soit. (Mijn schoonmoeder valt dus wel mee... haha)
Ik heb dus een raptor 350
Ik weet niet goed wat ik best doe om de voorkant te verbreden.
Ik heb niet echt zin om A-arms te kopen.
(A-arms, blokken, velgen draaien, de 2 samen,...)
Ik zoek dus eerder een goedkoper alternatief.
graag uw mening
groeten thomas
heb gisteren beetje toevalig vernomen dat ik een durablue as krijg voor mijn kerst en -nieuwjaar.
Mocht het normaal nog niet weten maar soit. (Mijn schoonmoeder valt dus wel mee... haha)
Ik heb dus een raptor 350
Ik weet niet goed wat ik best doe om de voorkant te verbreden.
Ik heb niet echt zin om A-arms te kopen.
(A-arms, blokken, velgen draaien, de 2 samen,...)
Ik zoek dus eerder een goedkoper alternatief.
graag uw mening
groeten thomas
-
- Quadfanaat
- Berichten: 59
- Lid geworden op: zo 18 jan, 2004 21:18
- Locatie: Tieghem
- Contacteer:
Blokken of velg omdraaien is eigenlijk hetzelfde principe.
A-armen is the way to go, maar wel de duurdere manier.
Als je verbreders gebruikt of velgen omdraait dan komt er veel meer kracht op bepaalde punten waardoor zaken kunnen gaan buigen en breken.
A-armen is the way to go, maar wel de duurdere manier.
Als je verbreders gebruikt of velgen omdraait dan komt er veel meer kracht op bepaalde punten waardoor zaken kunnen gaan buigen en breken.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
waarom zijn A-armen eigenlijk zo duur?
als ik dit zie lijkt dit toch niet zo moeilijk om te maken of vergis ik me daarin?de meeste aftermarket armen zijn zelfs niet met smeernippels
of is msh het materiaal die gebruikt is?
Iemand die een beetje over weg kan met een lastoestel en wat verstand heeft van metaalbewerking moet dat toch kunnen fabriceren??
grtn
als ik dit zie lijkt dit toch niet zo moeilijk om te maken of vergis ik me daarin?de meeste aftermarket armen zijn zelfs niet met smeernippels
of is msh het materiaal die gebruikt is?
Iemand die een beetje over weg kan met een lastoestel en wat verstand heeft van metaalbewerking moet dat toch kunnen fabriceren??
grtn
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 181
- Lid geworden op: di 27 jul, 2004 20:56