=| Project :: KTM Dale |=
Mooi sloot, let alleen op dat je kappen met bepaalde verf spuit speciaal voor kappen. Want anders bladdert je verf er zo weer vanaf. En als je je buddyseat ook verandert, gebruik dan niet dat harde plastic voor de zijkant. Dat gaat namelijk scheuren en dan gaat je vel ertussen zitten. Dat is geen pretje.
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
Die oranje accenten kan je gewoon laten uitsnijden op vinyl dan zo'n gripgear zadel en je bent klaar als je oranje decals wilt laten snijden neem je maar contact met me op ik kan dat regelen maar alleen eenkleurig ze worden dan uitgesneden door een plotter.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
ik wil me vooral niet onnodig moeien op dit forum. Maar dit wil ik je toch kwijt;
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
Ik ben hier ook wel bang voor dat ie alles krom trekt maja zien is geloven he. En zie het niet als bemoeien maar als wijze raad. Hij kan nu nog diengen anders doen strax zit ales in elkaar trekt ie alles verrot kan je overnieuw beginnen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ik vind je advies zeer nuttig!kawagaski schreef:ik wil me vooral niet onnodig moeien op dit forum. Maar dit wil ik je toch kwijt;
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ik ben van dezelfde mening, ik stel je advies zeer op prijsTeunie schreef:Ik vind je advies zeer nuttig!kawagaski schreef:ik wil me vooral niet onnodig moeien op dit forum. Maar dit wil ik je toch kwijt;
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
De ophangingen krijgen nog wel wat versteveging, want ik heb namelijk nog een aantal driehoekjes gemaakt die eronder komen. Maar de ophangingen zullen bij ons denk ik niet zo gauw kapot gaan omdat het blok ook rust op het frame zelf, het blok "ligt" namelijk gewoon op het frame en daar komt ook nog een ophanging voor het onderste ophangings punt van het blok. Maar we zullen wel zien het het gaat
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
We hebben ook geen rubbers genomen verder, alleen achter zitten 2 rubber schijfjes, maar dat zal wel niet veel helpen. Denk niet dat rubber blokjes ofzo nodig zullen zijn.Ralph schreef:Dan heb je toch niets meer aan de rubbers waar hij in moet hangen?
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.