=| Project :: KTM Dale |=

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Zie er professioneel uit allemaal! Petje af! Benieuwd naar het eindresultaat!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Frank MB
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1745
Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills

Bericht door Frank MB »

Mooi sloot, let alleen op dat je kappen met bepaalde verf spuit speciaal voor kappen. Want anders bladdert je verf er zo weer vanaf. En als je je buddyseat ook verandert, gebruik dan niet dat harde plastic voor de zijkant. Dat gaat namelijk scheuren en dan gaat je vel ertussen zitten. Dat is geen pretje.
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Tegenwoordig heb je tohc verf dat flexibel is ofzo. Gewoon bij een proff. iemand doen, kost wel meer maar het resultaat mag er zijn!

(mijn kappen zijn namelijk net terug en ze zijn echt mooi)
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Rik350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1413
Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
Locatie: Hagestein
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Die oranje accenten kan je gewoon laten uitsnijden op vinyl dan zo'n gripgear zadel en je bent klaar als je oranje decals wilt laten snijden neem je maar contact met me op ik kan dat regelen maar alleen eenkleurig ze worden dan uitgesneden door een plotter.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
kawagaski

Bericht door kawagaski »

ik wil me vooral niet onnodig moeien op dit forum. Maar dit wil ik je toch kwijt;
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
Rik350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1413
Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
Locatie: Hagestein
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Ik ben hier ook wel bang voor dat ie alles krom trekt maja zien is geloven he. En zie het niet als bemoeien maar als wijze raad. Hij kan nu nog diengen anders doen strax zit ales in elkaar trekt ie alles verrot kan je overnieuw beginnen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

kawagaski schreef:ik wil me vooral niet onnodig moeien op dit forum. Maar dit wil ik je toch kwijt;
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
Ik vind je advies zeer nuttig!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2187
Lid geworden op: zo 23 nov, 2003 20:25
Locatie: Oezbekistan

Bericht door SlOoT »

Teunie schreef:
kawagaski schreef:ik wil me vooral niet onnodig moeien op dit forum. Maar dit wil ik je toch kwijt;
ik rij zelf met een ktm 640 duke in een eml frame, na het zien van je 'support' die je gemaakt hebt voor de motor vooraan zou ik je er toch op willen wijzen dat mijn support's 1 cm dik zijn van een gehard aluminium ( soort legering denk ik) ze zijn driehoekig van vorm en maximum 10 cm lang, . . . die breken dus nog om de 3 maanden ongeveer!!! en ik rij meestal op zand dus nooit geen super hoge jumps enzo. . .
Niet vergeten dat de ktm een zeer krachtige motor is met een tamelijk grote cylinderinhoud. Misschien best die bevestiging eens herbekijken of je krijgt onverwachte kosten denk ik. Hopelijk ben je hiermee geholpen de ktm is anders echt wel super na een paar kleine aanpassingen. Een andere carbu geeft je een winst van meer dan 9pk en veel meer koppel!! Zeker doen. No limit YZF heeft er nog een liggen denk ik. . .
Ik vind je advies zeer nuttig!
Ik ben van dezelfde mening, ik stel je advies zeer op prijs :wink:
De ophangingen krijgen nog wel wat versteveging, want ik heb namelijk nog een aantal driehoekjes gemaakt die eronder komen. Maar de ophangingen zullen bij ons denk ik niet zo gauw kapot gaan omdat het blok ook rust op het frame zelf, het blok "ligt" namelijk gewoon op het frame en daar komt ook nog een ophanging voor het onderste ophangings punt van het blok. Maar we zullen wel zien het het gaat :wink: :wink:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Het blok ligt letterlijk op het frame??
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2187
Lid geworden op: zo 23 nov, 2003 20:25
Locatie: Oezbekistan

Bericht door SlOoT »

Ralph schreef:Het blok ligt letterlijk op het frame??
Op een paar punten ligt ie op het frame ja, is dat erg dan ??
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Dan heb je toch niets meer aan de rubbers waar hij in moet hangen?
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2187
Lid geworden op: zo 23 nov, 2003 20:25
Locatie: Oezbekistan

Bericht door SlOoT »

Ralph schreef:Dan heb je toch niets meer aan de rubbers waar hij in moet hangen?
We hebben ook geen rubbers genomen verder, alleen achter zitten 2 rubber schijfjes, maar dat zal wel niet veel helpen. Denk niet dat rubber blokjes ofzo nodig zullen zijn. :wink:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Hij gaat anders wel enorm trillen ben ik bang...
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2187
Lid geworden op: zo 23 nov, 2003 20:25
Locatie: Oezbekistan

Bericht door SlOoT »

Zal een 640 zo veel meer gaan trillen als een 440 dan ??
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Hoe groter de cilinderinhoud hoe meer hij trilt
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Plaats reactie