Fp lijn

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
tekie

Fp lijn

Bericht door tekie »

Vandaag mijn volledige Fp lijn onder mijn YFZ geplaatst.
BEESTIG GEWOON.
Het verschil is dag en nacht.
Nu zou ik alleen nog mijn carburatie moeten aanpassen want mij hebben ze altijd gezegd dat het één niet kan zonder het ander.Maar ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen, want als het niet tegoei wordt gedaan kan hij nog veel slechter gaan dan nu.Hier lees je zoveel op het forum van die sproeier plaatsen en de naald zoveel verplaatsen maar niet elk machien is identiek en niet iedereen heeft dezelfde rijstijl en dat speelt volgens mij toch ook een grote rol.
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

carbu rejetten !!! heeft niks met rijstijl te maken ! en als je er niet veel van kent laat het dan doen waar je u uitlaat gekocht hebt ! voor die mensen niet zo lang werk en dus niet duur ! en je bent zeker dat het goed is :D
Willems David

Bericht door Willems David »

Zeker Jetten of boel is naar de knoppen na verloop van tijd !!!
Jetkit kost ongeveer € 100 geplaatst en al bij Deliége !!
Je zal nog meer verschil voelen achteraf :twisted: !!
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Heeft wel met de rij stijl te maken, de mijne is expres wat armer (maar niet té arm) gejet omdat ik hem anders te snel verzuip (ligt aan je manier van gas geven enzo)
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Mika schreef:Heeft wel met de rij stijl te maken, de mijne is expres wat armer (maar niet té arm) gejet omdat ik hem anders te snel verzuip (ligt aan je manier van gas geven enzo)
Ja hoor :roll:

Heeft niets met rijsteil te maken. Als hij verzuipt dan is hij gewoon niet goed afgesteld!!!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Njah je geloof wat je zelf wil natuurlijk, maar dat hebben ze mij toch verteld

Volgens die persoon was het omdat ik met stoten gas geef en hem zo de hele tijd weer open en toe gooi dat het beter was van met een iets armer mengsel te rijden

Of dat echt nodig is of verschil uit maakt weet ik natuurlijk niet, ik heb hem voor het jetten vaker verzopen dan erna maar of dit aan de jetting lag weet ik niet meteen
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Teunie schreef:
Mika schreef:Heeft wel met de rij stijl te maken, de mijne is expres wat armer (maar niet té arm) gejet omdat ik hem anders te snel verzuip (ligt aan je manier van gas geven enzo)
Ja hoor :roll:

Heeft niets met rijsteil te maken. Als hij verzuipt dan is hij gewoon niet goed afgesteld!!!
Het heeft inderdaad met je rijstijl te maken, als je toch nooit bovenin toeren rijdt dan kan je sproeier iets armer zodat hij niet te snel verzuipt. Ik heb er hier al meerdere gezien waarbij dat zo is.
Plaats reactie