Vandaag mijn volledige Fp lijn onder mijn YFZ geplaatst.
BEESTIG GEWOON.
Het verschil is dag en nacht.
Nu zou ik alleen nog mijn carburatie moeten aanpassen want mij hebben ze altijd gezegd dat het één niet kan zonder het ander.Maar ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen, want als het niet tegoei wordt gedaan kan hij nog veel slechter gaan dan nu.Hier lees je zoveel op het forum van die sproeier plaatsen en de naald zoveel verplaatsen maar niet elk machien is identiek en niet iedereen heeft dezelfde rijstijl en dat speelt volgens mij toch ook een grote rol.
Fp lijn
-
Willems David
Ja hoorMika schreef:Heeft wel met de rij stijl te maken, de mijne is expres wat armer (maar niet té arm) gejet omdat ik hem anders te snel verzuip (ligt aan je manier van gas geven enzo)
Heeft niets met rijsteil te maken. Als hij verzuipt dan is hij gewoon niet goed afgesteld!!!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Njah je geloof wat je zelf wil natuurlijk, maar dat hebben ze mij toch verteld
Volgens die persoon was het omdat ik met stoten gas geef en hem zo de hele tijd weer open en toe gooi dat het beter was van met een iets armer mengsel te rijden
Of dat echt nodig is of verschil uit maakt weet ik natuurlijk niet, ik heb hem voor het jetten vaker verzopen dan erna maar of dit aan de jetting lag weet ik niet meteen
Volgens die persoon was het omdat ik met stoten gas geef en hem zo de hele tijd weer open en toe gooi dat het beter was van met een iets armer mengsel te rijden
Of dat echt nodig is of verschil uit maakt weet ik natuurlijk niet, ik heb hem voor het jetten vaker verzopen dan erna maar of dit aan de jetting lag weet ik niet meteen
Het heeft inderdaad met je rijstijl te maken, als je toch nooit bovenin toeren rijdt dan kan je sproeier iets armer zodat hij niet te snel verzuipt. Ik heb er hier al meerdere gezien waarbij dat zo is.Teunie schreef:Ja hoorMika schreef:Heeft wel met de rij stijl te maken, de mijne is expres wat armer (maar niet té arm) gejet omdat ik hem anders te snel verzuip (ligt aan je manier van gas geven enzo)![]()
Heeft niets met rijsteil te maken. Als hij verzuipt dan is hij gewoon niet goed afgesteld!!!