100€ op 6500 is nogaltijd iets anders dan 100€ op 400 ehRalph schreef:Als je iets van 65x (!!!) 100 euro uitgeeft, dan ga je zeuren over 66x 100 euro? Right...
Full system voor kfx
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
Rearwheel driv'in
- Toeschouwer

Nou ja, wat betreft die BMW Z3 heb je wel gelijk... met stalen velgen is het net niet...
Wat ik probeerde te vertellen is dat ik moeite heb met (lees belachelijk vind) om geld uit te geven aan iets wat naar mijn mening te weinig effect heeft. Daarvoor moet ik te hard werken voor die eurootjes..
Als je quad werkelijk harder gaat ( dan heb ik het niet over 1 a twee pk-tjes) ben ik de laatste die zegt dat je het niet moet doen...
Maar zit er werkelijk zoveel verschil in de verschillende merken dat dit dat (mega) prijsverschil rechtvaardigd?
dus...
Wat ik probeerde te vertellen is dat ik moeite heb met (lees belachelijk vind) om geld uit te geven aan iets wat naar mijn mening te weinig effect heeft. Daarvoor moet ik te hard werken voor die eurootjes..
Als je quad werkelijk harder gaat ( dan heb ik het niet over 1 a twee pk-tjes) ben ik de laatste die zegt dat je het niet moet doen...
Maar zit er werkelijk zoveel verschil in de verschillende merken dat dit dat (mega) prijsverschil rechtvaardigd?
dus...
If you don't crash, youre not getting faster!
Een achteruit is voor mietjes.
Een achteruit is voor mietjes.
-
KFX400 Daredevil
100 euro meer is 1,53% op 6500 euro! Voor 10 euro minder dan die 400 euro heb je een FMF demper met een midpipe. Voor 180 eurotjes meer (2,67% van 6500 euro) heb je al een compleet Yoshimura systeem.
Je bent toch al die tijd dat je spaart voor een quad ook niet op water en brood aan het leven? Waarom zou je dan opeens voor dat stukje extra wel op water en brood moeten leven? Want zo wordt het gebracht, alsof het een gigantische grotere investering is.
Je bent toch al die tijd dat je spaart voor een quad ook niet op water en brood aan het leven? Waarom zou je dan opeens voor dat stukje extra wel op water en brood moeten leven? Want zo wordt het gebracht, alsof het een gigantische grotere investering is.
Het ging niet alleen om de pk's, het ging ook om het uiterlijk en de kwaliteit. Zo kan je dat wel van alles zeggen, alles levert maar een paar pk meer. Zeker als je een 4 takt hebt, dat is in verhouding al veel duurder tunen dan een 2 takt.
Als je zo goedkoop wil tunen, waarom ga je dan niet voor een 2 takt?
Als je zo goedkoop wil tunen, waarom ga je dan niet voor een 2 takt?
-
bansheefreak
- Quadrunner

-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Tja, het ging over een uitlaat...
En als Ralph wat wilde verkopen dan had die het wel gewoon gezegd, daarvoor ken ik hem goed genoeg
Wat heb jij opeens tegen Ralph??!?! Ik vind het gewoon asociaal hoe je de laatste tijd tegen hem reageerd.
En nu krijg ik zeker de volle laag, omdat ik dan natuurlijk weer begin te zeveren, en alle hollanders het dan gedaan hebben...
En als Ralph wat wilde verkopen dan had die het wel gewoon gezegd, daarvoor ken ik hem goed genoeg
Wat heb jij opeens tegen Ralph??!?! Ik vind het gewoon asociaal hoe je de laatste tijd tegen hem reageerd.
En nu krijg ik zeker de volle laag, omdat ik dan natuurlijk weer begin te zeveren, en alle hollanders het dan gedaan hebben...