Full system voor kfx

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Ralph schreef:Als je iets van 65x (!!!) 100 euro uitgeeft, dan ga je zeuren over 66x 100 euro? Right...
100€ op 6500 is nogaltijd iets anders dan 100€ op 400 eh
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Rearwheel driv'in
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Rearwheel driv'in »

Nou ja, wat betreft die BMW Z3 heb je wel gelijk... met stalen velgen is het net niet...

Wat ik probeerde te vertellen is dat ik moeite heb met (lees belachelijk vind) om geld uit te geven aan iets wat naar mijn mening te weinig effect heeft. Daarvoor moet ik te hard werken voor die eurootjes..

Als je quad werkelijk harder gaat ( dan heb ik het niet over 1 a twee pk-tjes) ben ik de laatste die zegt dat je het niet moet doen...

Maar zit er werkelijk zoveel verschil in de verschillende merken dat dit dat (mega) prijsverschil rechtvaardigd?

dus... :)
If you don't crash, youre not getting faster!
Een achteruit is voor mietjes.
KFX400 Daredevil

Bericht door KFX400 Daredevil »

Kan je uit een rino demper het roostertje er uit hale en er nog terug in zette :?:
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

KFX400 Daredevil schreef:Kan je uit een rino demper het roostertje er uit hale en er nog terug in zette :?:
ja
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

KFX400 Daredevil schreef:Kan je uit een rino demper het roostertje er uit hale en er nog terug in zette :?:
Zelfde systeem bij Rino en FP, zit maar met 1 schroefje vast.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

100 euro meer is 1,53% op 6500 euro! Voor 10 euro minder dan die 400 euro heb je een FMF demper met een midpipe. Voor 180 eurotjes meer (2,67% van 6500 euro) heb je al een compleet Yoshimura systeem.

Je bent toch al die tijd dat je spaart voor een quad ook niet op water en brood aan het leven? Waarom zou je dan opeens voor dat stukje extra wel op water en brood moeten leven? Want zo wordt het gebracht, alsof het een gigantische grotere investering is.
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

€100 meer voor een pk of twee waar je zo goed als niks van voelt op een parcours is voor velen het niet waard
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het ging niet alleen om de pk's, het ging ook om het uiterlijk en de kwaliteit. Zo kan je dat wel van alles zeggen, alles levert maar een paar pk meer. Zeker als je een 4 takt hebt, dat is in verhouding al veel duurder tunen dan een 2 takt.
Als je zo goedkoop wil tunen, waarom ga je dan niet voor een 2 takt?
bansheefreak
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bansheefreak »

waarom rijd maesen en heel de vbm met een van hasselt of fp omdat die gewoon goed zijn.zoals hans al zei waarom ergens anders gaan kopen als het hier goed is.snap niet wat de hollandertjes weer liggen te lullen maar ik denk dat hij alleen maar wil verkopen!
====>team DQT<====

trx450r
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Uiterlijk van mijn uitlaat op de quad trek ik me persoonlijk niets van aan (vind trouwens een FP mooier dan een Yoshi), maar ik denk dat dit gewoon ieder zijn mening is

En trouwens, kwaliteit van FP valt niet over te klagen hoor
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Jij moet niet zo zeiken met je hollandertjes :x Ga fietsen stelen ofzo :roll:

Ik vind wel dat als de uitlaten hetzelfde presteren, en ze elkaar niet veel ontlopen in prijs. Dat ik toch ga voor de mooiste. En ieder zijn eigen mening over uiterlijk :wink:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Let maar niet op die Bansheefreak, die probeert het weer op de man te spelen. Die kerel snapt gewoon niet hoe het leven in elkaar steekt. Als hij even geen argument weet gooit hij het maar weer op de nationaliteit...hoe simpel kan je zijn...
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Zielepoot...
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Tja, het ging over een uitlaat...

En als Ralph wat wilde verkopen dan had die het wel gewoon gezegd, daarvoor ken ik hem goed genoeg

Wat heb jij opeens tegen Ralph??!?! Ik vind het gewoon asociaal hoe je de laatste tijd tegen hem reageerd.

En nu krijg ik zeker de volle laag, omdat ik dan natuurlijk weer begin te zeveren, en alle hollanders het dan gedaan hebben...
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik moet helemaal niks verkopen inderdaad, want ik kan FP ook zelf verkopen, als ik dan slim was had ik m'n mond dichtgehouden en gewoon een FP verkocht.
Plaats reactie