kop vlakken en uitlaatpoorten van blaster
hoe zit het nu met de betrouwbaarheid van het blok? als je kop laat vlakken en in-uitlaatpoorten laat bewerken, wordt je blaster dan niet TE onbetrouwbaar? en hoeveel pk zou je dan hebben? samen met een toomey dan.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Precies zoals je het zegt, de kop vlak maken zodat de pakking er voor 100% op ligt en het geheel mooi aaneengesloten is zonder luchtgaatjes waardoor compressieverlies ontstaat.
De cilinder/kop kan door warmtewerking e.d. krom trekken waardoor de aaneensluiting niet meer goed is en je dus compressieverlies/kapotte pakkingen krijgt.
De cilinder/kop kan door warmtewerking e.d. krom trekken waardoor de aaneensluiting niet meer goed is en je dus compressieverlies/kapotte pakkingen krijgt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"