Test Honda vs. Yamaha
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Test Honda vs. Yamaha
Na lang wachten (ja, jullie mogen boos op me zijn) heb ik de 2 x 2 noppennieuws teruggevonden en hier dan de test:
Kan jij het lezen? Ik alleen de kopjes, dus tuur je suf zou ik zeggen
Kan jij het lezen? Ik alleen de kopjes, dus tuur je suf zou ik zeggen
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
Ze zijn het er schijnbaar nog niet helemaal over eens bij meneer Gust:
The YFZ450 is a great quad. It has proven itself over the past year. We won't know if the trx450R is a good choice until about mid summer. We want to see if the frame, swingarm, and new engine design have any problems. We want to hear from real riders, not factory-sponsored racers.
If the trx450 lives up to the hype, it will be a very close match with the YFZ450.
The YFZ450 is a great quad. It has proven itself over the past year. We won't know if the trx450R is a good choice until about mid summer. We want to see if the frame, swingarm, and new engine design have any problems. We want to hear from real riders, not factory-sponsored racers.
If the trx450 lives up to the hype, it will be a very close match with the YFZ450.
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
John Swaenepoel die met mij Touquet rijdt heeft een TRX450, compleet met pro-trax voorarmen, laegers achterbrug, reiger vering,...
We hebben tegen elkaar gereden en hij heeft ook met mijn YFZ gereden. Motorisch kan de TRX niet mee met de YFZ en slaat te vlug tegen de toerbegrenzer in de zware kippen.
Ook de gewichtsverdeling van de YFZ is beter schijnt het. TRX moet je voor goed te zijn A-armen vooruit plaatsen en/of langere achterbrug steken. Vooraan te licht de TRX.
Weet iemand op hoeveel toeren de TRX begrensd is standaard ?
We hebben tegen elkaar gereden en hij heeft ook met mijn YFZ gereden. Motorisch kan de TRX niet mee met de YFZ en slaat te vlug tegen de toerbegrenzer in de zware kippen.
Ook de gewichtsverdeling van de YFZ is beter schijnt het. TRX moet je voor goed te zijn A-armen vooruit plaatsen en/of langere achterbrug steken. Vooraan te licht de TRX.
Weet iemand op hoeveel toeren de TRX begrensd is standaard ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Met vortex cdi gaat hij tot de 11500 tpm, dus ik denk iets tussen de 9000 en 10000 tpm.No Limit YFZ schreef:John Swaenepoel die met mij Touquet rijdt heeft een TRX450, compleet met pro-trax voorarmen, laegers achterbrug, reiger vering,...
We hebben tegen elkaar gereden en hij heeft ook met mijn YFZ gereden. Motorisch kan de TRX niet mee met de YFZ en slaat te vlug tegen de toerbegrenzer in de zware kippen.
Ook de gewichtsverdeling van de YFZ is beter schijnt het. TRX moet je voor goed te zijn A-armen vooruit plaatsen en/of langere achterbrug steken. Vooraan te licht de TRX.
Weet iemand op hoeveel toeren de TRX begrensd is standaard ?
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
In Loon plage heb je een een stuk met veel kippen maar je rijdt er wel tot in 5de pin gas. Dus verliezen je wielen soms contact en dan gaat de Honda tot tegen de begrenzer. GasGas heeft dat ook.Vyrena schreef:Hoe kan die nou tegen de toerenbegrenzer slaan op de klippen? Als je vol rijd op een recht stuk ofzo, maar toch niet op dat gebied???
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team