Ze zijn het er schijnbaar nog niet helemaal over eens bij meneer Gust:
The YFZ450 is a great quad. It has proven itself over the past year. We won't know if the trx450R is a good choice until about mid summer. We want to see if the frame, swingarm, and new engine design have any problems. We want to hear from real riders, not factory-sponsored racers.
If the trx450 lives up to the hype, it will be a very close match with the YFZ450.
Ik vind het ronduit dom dat er bij elke nieuw model solo uitgebreid getest word op een mooi circuit enzo, en dat een quadje maar getest word op een stuk grond van 30 bij 30... En dan vooral een solo mietje erop (die geen duidelijke mening heeft)!!!
John Swaenepoel die met mij Touquet rijdt heeft een TRX450, compleet met pro-trax voorarmen, laegers achterbrug, reiger vering,...
We hebben tegen elkaar gereden en hij heeft ook met mijn YFZ gereden. Motorisch kan de TRX niet mee met de YFZ en slaat te vlug tegen de toerbegrenzer in de zware kippen.
Ook de gewichtsverdeling van de YFZ is beter schijnt het. TRX moet je voor goed te zijn A-armen vooruit plaatsen en/of langere achterbrug steken. Vooraan te licht de TRX.
Weet iemand op hoeveel toeren de TRX begrensd is standaard ?
No Limit YFZ schreef:John Swaenepoel die met mij Touquet rijdt heeft een TRX450, compleet met pro-trax voorarmen, laegers achterbrug, reiger vering,...
We hebben tegen elkaar gereden en hij heeft ook met mijn YFZ gereden. Motorisch kan de TRX niet mee met de YFZ en slaat te vlug tegen de toerbegrenzer in de zware kippen.
Ook de gewichtsverdeling van de YFZ is beter schijnt het. TRX moet je voor goed te zijn A-armen vooruit plaatsen en/of langere achterbrug steken. Vooraan te licht de TRX.
Weet iemand op hoeveel toeren de TRX begrensd is standaard ?
Met vortex cdi gaat hij tot de 11500 tpm, dus ik denk iets tussen de 9000 en 10000 tpm.
Vyrena schreef:Hoe kan die nou tegen de toerenbegrenzer slaan op de klippen? Als je vol rijd op een recht stuk ofzo, maar toch niet op dat gebied???
In Loon plage heb je een een stuk met veel kippen maar je rijdt er wel tot in 5de pin gas. Dus verliezen je wielen soms contact en dan gaat de Honda tot tegen de begrenzer. GasGas heeft dat ook.