yamaha 350 raptor
yamaha 350 raptor
Hallo zeg wat vinden jullie van de raptor 350 is dit een goeie quad om mee te beginnen en heeft die eigenlijk power genoeg of ben je hem vlug beu hoe komt het eigenlijk dat die zo snel zakt in prijs Wie koopt er dan nog zo'n nieuwe vraag ik me af
Ik hoop het , want heb al snel stukken gekregen vind ik :?Maar laat ons hopen van wel natuurlijk .Is een mooie quad om mee te beginnen, heeft dan ook achteruit wat een blaster niet heeft.Maar de power mocht wel wat meer vind ik persoonlijk...Zeker voor op parcours(is dan ook nog standaard op spoorverbreders na)Wat dit allemaal niet maakt dat ik ontevreden ben hoor zeker niet!
Ciao!
Ciao!
yamaha raptor
WAt kost zo'n kf400 of z400 dan mijn budget ligt trouwens rond de 5000eurokes en dat is niet zo heel veel é voor een quad en waar vind ik die in tweedehands mvg
Een raptor 350 is een goede quad , als je prijs kwaliteit bekijkt, is ook een quad waar je alles mee kan, kun je mee op de straat km malen ,kun je offroad ritten mee maken en kun je eens mee op het crossparcour maar natuurlijk ze blinkt op geen enkel vlak speciaal uit,, tenzij natuurlijk op levensduur en weinig onderhoud is het een perfecte quad, ik vin het een perfecte quad voor een hobby quad rijder ,een echte quadfreak gaat inderdaad snel meer willen