yamaha 350 raptor

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
iron mike

yamaha 350 raptor

Bericht door iron mike »

Hallo zeg wat vinden jullie van de raptor 350 is dit een goeie quad om mee te beginnen :?: en heeft die eigenlijk power genoeg of ben je hem vlug beu hoe komt het eigenlijk dat die zo snel zakt in prijs :?: Wie koopt er dan nog zo'n nieuwe vraag ik me af :?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik vind ze erg duur voor wat je krijgt. Dan kun je beter voor een KF400/Z400 gaan waar meer vermogen in zit en uit te halen is.
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

Ralph schreef:Ik vind ze erg duur voor wat je krijgt. Dan kun je beter voor een KF400/Z400 gaan waar meer vermogen in zit en uit te halen is.
heeft hij mss wel gelijk in technoliegie die ze gebruiken is ook beetje hoogstaander
rapty350
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door rapty350 »

ik ben nog altijd heel tevreden over mijn quadje, en qua power vind ik dit niet zo slecht hoor , :wink:
en over de prijs die zo fel zakt :arrow: rij hem helemaal op zodanig je hem niet hoef te verkopen :lol:
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

yup en blijkbaar duurt het heel lang eer je zo'n warrior opgereden hebt!
White LTZ-450 - powered by MSD -
MC_Orie

Bericht door MC_Orie »

Ik hoop het , want heb al snel stukken gekregen vind ik :?Maar laat ons hopen van wel natuurlijk .Is een mooie quad om mee te beginnen, heeft dan ook achteruit wat een blaster niet heeft.Maar de power mocht wel wat meer vind ik persoonlijk...Zeker voor op parcours(is dan ook nog standaard op spoorverbreders na)Wat dit allemaal niet maakt dat ik ontevreden ben hoor zeker niet!
Ciao!
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Vooral de power en tuningsopties gaan tegenvallen denk ik.
iron mike

yamaha raptor

Bericht door iron mike »

WAt kost zo'n kf400 of z400 dan mijn budget ligt trouwens rond de 5000eurokes en dat is niet zo heel veel é voor een quad en waar vind ik die in tweedehands :?: mvg :wink:
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Persoonlijk vind ik het tekort aan power nog niet het meest storende, maar die quad is gewoon veel kleiner als de zwaardere modellen wat ook voor last kan zorgen !

Denk daar ook altijd over na, dat je er confortabel op zit. Ik zou eerder gaan denken aan een 400 / Raptor... Dat soort
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Je vind niet zo snel een Z/KFX voor 5000 euro denk ik. In Nederland kost het 2005 model ongeveer 6750 euro dacht ik, maar hoe het in België zit weet ik niet.
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Mijn advies: door sparen, want je rijd er meestal niet langer dan een jaar mee en dan wil je meer

Warrior is héél goede quad, maar blinkt nergens in uit en dat vind ik wat spijtig (je zal altijd op elk gebied een betere hebben)
rapty350
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door rapty350 »

voor 5000 euro kan je een occasie raptor 350 hebben denk ik toch ,
als je budget niet zo hoog ligt kan je geen wonderen verwachten !! daarmee dat ik een raptor 350 heb gekocht omdat die goedkoper zijn

van auto rij ik ook met een citroen ipv een ferrari :lol: wegens tekort aan die eene soort (money) :wink:
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

Een raptor 350 is een goede quad , als je prijs kwaliteit bekijkt, is ook een quad waar je alles mee kan, kun je mee op de straat km malen ,kun je offroad ritten mee maken en kun je eens mee op het crossparcour :) maar natuurlijk ze blinkt op geen enkel vlak speciaal uit,, tenzij natuurlijk op levensduur en weinig onderhoud is het een perfecte quad, ik vin het een perfecte quad voor een hobby quad rijder ,een echte quadfreak gaat inderdaad snel meer willen :P
#78 Monteur: Rik

Bericht door #78 Monteur: Rik »

Voor 5000 euro kun wel een hele mooie raptor 660 kopen 2e hands. Bovendien hebben die wel genoeg power. met de zeer techniche 55pk blokjes :D
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ja 55 pk op de motor, maar niet op de achterwielen.
Plaats reactie