trekkracht smc en barossa

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

dan klopt er toch ergens iet sniet volgesn mij... de barossa's en dan vooral de 250 staan juist bekend om de hoge topsnelheid. door de 1ste 4 versnellingen ben je zo doorheen, de vijfde is echter wel een stuk langer :)
Gebruikersavatar
stef
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: za 16 jun, 2007 09:55
Locatie: achterhoek

Bericht door stef »

dus van 40 achter naar 42? Of voor tandje minder?(zo was het eerder ook met de zundapp toch)
had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90
river d
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 14 mei, 2007 20:35

Bericht door river d »

je zegt dat je ook een ander uitlaat hebt,dan was het ook aangeraden om de luchtfilter te vervangen.het zou een heel klienbeetje kunnen helpen maar ver wacht geen wonderen.het beste is die tandwielen.
voor of achter tot het naar uw goesting is,natuurlijk hou er ook rekening mee dat je maar met een beperkte cilinder inhoud zit en dat het nooit een pk monster zal zijn.
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

en heb je naast die uitlaat je sproeiers wel aangepast?
Gebruikersavatar
stef
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 116
Lid geworden op: za 16 jun, 2007 09:55
Locatie: achterhoek

Bericht door stef »

IK heb de sproeiers niet gechekt, omdat de uitlaat al gedaan was bij aankoop, ik heb hem alleen vervangen door een nieuwe omdat de demper gescheurd was.
Ik heb het luchtfilter nu wel schoon gemaakt en een ander schuim ingedaan, maar dat is alleen preventie.
Ik vind wel dat de quad erg weersafhankelijk is(koud en helder, goede rij eigenschappen, mistig weer en dan minder vermogen...Mooi weer brommer dus!
had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90
Plaats reactie