pinkers

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ltz400 boy »

danny kawa 500 schreef:waar julie zorgen over maken , ik rijd zonder papieren en zonder plaat ook met mijn supermotard . denk je dat de flikken zo vlug zijn :?:
en ik moet dan naar de police omdat ik in een doodlopend straatje ne wheelie doe he :evil: dit vind ik vo te rotten en als ze dan gepakt woren dan maar klagen wsl
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer

ps: verslijt je banden, niet je ziel
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

danny kawa 500 schreef:waar julie zorgen over maken , ik rijd zonder papieren en zonder plaat ook met mijn supermotard . denk je dat de flikken zo vlug zijn :?:
Dat je zo rondrijdt vind ik erg, dat je er zo ruig over opschept vind ik triest.
Hoop dat er geen onschuldige omstanders bij betrokken raken als je jezelf in een boom vastrijdt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Volgens mij zijn richtingaanwijzers in Nederland overigens wel verplicht.
Kan iemand hier een uitspraak over doen?
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

Ja is hier verplicht,en moet ook vind ik,zie mij niet iedere keer hand uit steken.

Al zou het niet verplicht zijn,toch erop zetten zou ik zeggen,lijkt mij erg gevaarlijk zonder. :!:

Jan 8)
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

Kenji schreef:Lap, ik heb 3 weken geleden een nieuw pinkerdoos gestoken op m'n warriorke (origineel staat er geen pinkerdoos op) en de bullen zijn al terug kapot. Ik heb nochtans de pinkerdoos met rubber afgeschermd voor de schokken, en met een krimpkous en massa's tape gewerkt om het waterdicht te maken.

Zou het niet kunnen dat die pinkerdoos gewoon te veel spanning krijgt? Volgens mij krijgt ze meer dan 12V te verwerken... Is er nog iemand die een gelijkaardig probleem gehad heeft (en opgelost)?
die pinkerdozen trekken op de zak, kijk voor een alternatief (elektronica of pulsrelais) die gaan veeel langer meegaan dan die verouderde brol die ze erin stoppen. Is mijn 2e pinkerdoos in 2weken tijd en de quad was 3 weken oud ofzo. Nu heb ik alles eraf gesmeten, moet het niet meer weten.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

zet op zn minst een nummer plaat er op(desnoods haal je um van een auto af, als ze je aan houden zeg je dat je eigen dr af gevallen is tijdens enduro rijden en dat je ff snel die van je auto dr op zet om een niuewe te halen:D)
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

:roll: ja tuurlijk ze zijn lomp bij de politie maar daar trappen ze echt niet in hoor ja op curacao misschien
"sank mijn nummerplaat weg Ik ga gelijk een nieuwe setten swa"
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Sg6 schreef:
Kenji schreef:Lap, ik heb 3 weken geleden een nieuw pinkerdoos gestoken op m'n warriorke (origineel staat er geen pinkerdoos op) en de bullen zijn al terug kapot. Ik heb nochtans de pinkerdoos met rubber afgeschermd voor de schokken, en met een krimpkous en massa's tape gewerkt om het waterdicht te maken.

Zou het niet kunnen dat die pinkerdoos gewoon te veel spanning krijgt? Volgens mij krijgt ze meer dan 12V te verwerken... Is er nog iemand die een gelijkaardig probleem gehad heeft (en opgelost)?
die pinkerdozen trekken op de zak, kijk voor een alternatief (elektronica of pulsrelais) die gaan veeel langer meegaan dan die verouderde brol die ze erin stoppen. Is mijn 2e pinkerdoos in 2weken tijd en de quad was 3 weken oud ofzo. Nu heb ik alles eraf gesmeten, moet het niet meer weten.

ik rij nu al 4weken zonder probleem, wat ik wel gedaan iheb is het relaisbakje compleet overdenkt met een laagje siliconen en vastgeritst aan men koppelingskabel zodat het minder schokt en gaat tot nu toe nog zonder problemen.
greetz
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

wat je allemaal niet moet doen dan met dieje brol :lol: als het dan nog kapot gaat kijk dan om het in een dubbele behuizing te steken die tegen stoten kan en mss bevestigen met aan de vier hoeken een veer zodat het vrij kan bewegen en niet trilt 8) 8)
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

"sank mijn nummerplaat weg Ik ga gelijk een nieuwe setten swa"
in curacao worrien ze daar niet over hoor, enne, wat betekent sank??ik woon hier nu 2 jaar en dat word bestaat nie

bo no ta splika papiamentu bon, makamba!
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

hee weet ik veel wat dat betekend die negers hier roepen dat ik immiteer alleen maar zal dan wel surinaams zijn ipv papiamento zeggen ze wel swa daaro 8)
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Plaats reactie