Welke uitlaat steek je best op YFZ 450?
Heb jij je yfz al dan? Maar een voorbocht van een goed merk werkt dus echt wel beter dan een standaard.bansheeboy schreef:Is dit nu waar of niet?
Dat bij de YFZ 450 niet nodig is om de voorbocht te 'tunen', naar het schijnt zijn ze standaard al zeer zeer goed en volstaat een demper in feite wel!
Wie weet hier meer over, want ik wil dit wel es weten voor ik mij een andere uitlaat aanschaf!
THX
Nee, is besteld! Komt pas binnen midden/einde januariFrank MB schreef:Heb jij je yfz al dan? Maar een voorbocht van een goed merk werkt dus echt wel beter dan een standaard.bansheeboy schreef:Is dit nu waar of niet?
Dat bij de YFZ 450 niet nodig is om de voorbocht te 'tunen', naar het schijnt zijn ze standaard al zeer zeer goed en volstaat een demper in feite wel!
Wie weet hier meer over, want ik wil dit wel es weten voor ik mij een andere uitlaat aanschaf!
THX
Mn gebruikersnaam zou moeten aangepast worden, ik weet maarja
Ik heb het aangevraagd...
Ik weet niet wat voor uitlaat je eronder gooit, maar als je toch een van een goed merk koopt, zoals yoshi of Rossier dan heb je toch echt wel een 5a6 pk extra en het lijkt me sterk dat dat niet beter isHanzie schreef:standaard voorbocht is idd goed, sommige verliezen meer power met een andere uitlaat dan met de standaard...
zelfde geldt voor z400/kfx400.
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Kijk niet altijd naar de pk's. Zeker op de YFZ is de winst aan koppel met een goede uitlaat gigantisch !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ik denk niet dat je mijn mening graag hoort.
als ik jouw was zou ik eerst zo een half jaar - jaar mee rijden, ipv onmiddelijk een uitlaat te monteren. die yfz gaat standaard al zo verschrikkelijk goed dus... desnoods ff nokkenas verdraaien en sparkarrestor eruit en je hebt alweer een pak meer koppel/pk erbij...
als ik jouw was zou ik eerst zo een half jaar - jaar mee rijden, ipv onmiddelijk een uitlaat te monteren. die yfz gaat standaard al zo verschrikkelijk goed dus... desnoods ff nokkenas verdraaien en sparkarrestor eruit en je hebt alweer een pak meer koppel/pk erbij...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Maar een header van FMF past ook gewoon zonder aanpassingen? Omdat bijv. de standaard header een andere diameter heeft dan die van FMF en dat daar dan verschillende midpipes voor nodig zijn.Ralph schreef:Je zou voor bijvoorbeeld een WB bocht kunnen gaan.
Ik geloof dat Keesie er wel tevreden mee is Maar hij heeft het nog niet kunnen testen, dus dat zullen we binnenkort horen.
altijd doen, nokkenas as verzetten, sparky eruit en de baffle verwijderen woehaaaaa ! superhardHanzie schreef:ik denk niet dat je mijn mening graag hoort.
als ik jouw was zou ik eerst zo een half jaar - jaar mee rijden, ipv onmiddelijk een uitlaat te monteren. die yfz gaat standaard al zo verschrikkelijk goed dus... desnoods ff nokkenas verdraaien en sparkarrestor eruit en je hebt alweer een pak meer koppel/pk erbij...