Einde van de Blasters ?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Zou wel een hoop ontwikkelingskosten schelen als ze een bestaand blok nemen en als ze die dingen in massa productie gooien zal de prijs ook wel goed zijn.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Frank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
Dit hebben ze nog nooit gedaan bij Yamaha dus ik denk niet dat ze dat dit keer wel zullen doen...
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Eens moet de eerste keer zijn :)

Lijkt me wel leuk een 250 4takt watergekoeld uit de crossmotor in een Blaster :twisted:
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Teunie schreef:
Frank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
Dit hebben ze nog nooit gedaan bij Yamaha dus ik denk niet dat ze dat dit keer wel zullen doen...
In de blaster zal wel iets van een ttr blok in komen denk ik zo. Maar ze ontwerpen wel meer blokken dus nu misschien ook voor quads, het is in amerika wel heel populair dus het zou mij niets verbazen.
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

wat een bijzondere uitspraak als je bedenkt dat ale quadblokken haast uit een bestaande solo komen :roll:
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Rik350 schreef:
wat een bijzondere uitspraak als je bedenkt dat ale quadblokken haast uit een bestaande solo komen :roll:
Maja een 250 biertakt heeft 40 pk aant achterwiel en een blaster van nu iets van 18. En het blok van zo'n viertakt is evenduur als de blaster en je moet de zuiger vaak vervangen etc, dus veel onderhoud. En als ze de blaster voor een breed publiek willen houden dan doen ze dat blok er niet in maar bijvoorbeeld een van een ttr die een stuk minder onderhoud vragen.
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

ow jij bedoelt uit de echte heinekentakt crosser? Dat zal inderdaad niet gelijk zo zijn of vet gedowntuned dat doen ze ook nog wel es.

Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Frank MB schreef:
Rik350 schreef:
Maja een 250 biertakt heeft 40 pk aant achterwiel en een blaster van nu iets van 18. En het blok van zo'n viertakt is evenduur als de blaster en je moet de zuiger vaak vervangen etc, dus veel onderhoud. En als ze de blaster voor een breed publiek willen houden dan doen ze dat blok er niet in maar bijvoorbeeld een van een ttr die een stuk minder onderhoud vragen.
hehe :)

sorry, ben nu mss een klein kind, maar ik post dit bij het loltopic!!

greetz, S
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

beter bij het beste quotestopic dus....

Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

in 2006 worde de blaster weer verkocht hebbe ze mijn gezegt
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Banshee-Boy schreef:in 2006 worde de blaster weer verkocht hebbe ze mijn gezegt
hebben ze je gezegt met of zonder papieren?
Plaats reactie