yamaha raptor 350cc
@ MarioBros
Qua betrouwbaarheid heeft de Raptor het met de tijd inderdaad bewezen om een betrouwbare machine te zijn. Maar de Suzuki heeft zijn degelijkheid ook al bewezen. Dus op dat gebied bestaat er geen twijfel meer.
In die prijsklasse zit ge dus bij beide quads goed. De Suzuki is standaard iets vlotter als de Yamaha, maar anderzijds is de look van de Yamaha mooier naar mijn mening. Maar meningen verschillen natuurlijk.
Nu als ge bang zijt om rap uitgekeken te zijn, zou ik toch eerder ietsje meer uitgeven en voor een zwaarder model kiezen aangezien ge toch niet van wat snelheid verlegen zijt.
Op gebied van verzekering valt het met sommige maatschapijen mee en andere weer niet. Ikzelf heb ook een Raptor 350 en een Grizzly 660 op mijn naam verzekerd, en in mijn leeftijds categorie en bonus malus graad betaal ik 265 € jaarlijks voor de Raptor en ben verzekerd voor 2 personen en all in verzekering.
Er zijn er echter die veel meer betalen voor dezelfde quad, maar zoals ik reeds zei hangt het van de verzekeringsmaatschappij af en natuurlijk de leeftijd bij enkele verzekeringen.
De keuze is altijd moeilijk en daarom zou ik u adviseren om naar een dealer te gaan waar ge de mogelijkheid hebt om met beide quads een test rit te maken. Meestal valt de keuze dan veel gemakkelijker te maken.
Hopelijk hebt ge iets aan deze uitleg
Qua betrouwbaarheid heeft de Raptor het met de tijd inderdaad bewezen om een betrouwbare machine te zijn. Maar de Suzuki heeft zijn degelijkheid ook al bewezen. Dus op dat gebied bestaat er geen twijfel meer.
In die prijsklasse zit ge dus bij beide quads goed. De Suzuki is standaard iets vlotter als de Yamaha, maar anderzijds is de look van de Yamaha mooier naar mijn mening. Maar meningen verschillen natuurlijk.
Nu als ge bang zijt om rap uitgekeken te zijn, zou ik toch eerder ietsje meer uitgeven en voor een zwaarder model kiezen aangezien ge toch niet van wat snelheid verlegen zijt.
Op gebied van verzekering valt het met sommige maatschapijen mee en andere weer niet. Ikzelf heb ook een Raptor 350 en een Grizzly 660 op mijn naam verzekerd, en in mijn leeftijds categorie en bonus malus graad betaal ik 265 € jaarlijks voor de Raptor en ben verzekerd voor 2 personen en all in verzekering.
Er zijn er echter die veel meer betalen voor dezelfde quad, maar zoals ik reeds zei hangt het van de verzekeringsmaatschappij af en natuurlijk de leeftijd bij enkele verzekeringen.
De keuze is altijd moeilijk en daarom zou ik u adviseren om naar een dealer te gaan waar ge de mogelijkheid hebt om met beide quads een test rit te maken. Meestal valt de keuze dan veel gemakkelijker te maken.
Hopelijk hebt ge iets aan deze uitleg
Re: door de bomen het bos niet meer ?
Als je geen ervaring hebt met quadrijden ga dan eerst een uurtje rijden met een geleende of gehuurde quad.MarioBros schreef:Hoi ik ben volledig nieuw hier.
Ik heb helemaal geen ervaring met quadrijden , hou wel van snelheid en fun enz.
*** alvastt en hoi aan alle leden hier
Ik heb vrienden die die dit ook zagen zitten en goede motorrijders zijn maar eens op de quad zagen ze dit niet meer zitten.
Je kan quadrijden met weinig vergelijken, eerst eens proberen zou ik zeggen voor je er eentje koopt.
Ik zeg wel hoe meer quads hoe liever.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
yops , toch es testen
Bedankt alvast voor die goeie uitleg.
Ondertussen al wat info bij de verzekering en dit zou me max 225 euro kosten. , 2 pers , all in enz.
Wat keuze quad betreft zou ik toch opteren om binnenkort es een testrit te doen.
Lijkt me een verstandige zet.
Ikzelf ben helemaal geen motorijder , dus hoop het me ligt.
Die vier wielen en de uitstraling van een quad liggen me kwa gevoel veel meer
'k hou jullie op de hoogte alvast
Hopelijk mag ik me binnenkort een trotse eigenaar noemen
Ondertussen al wat info bij de verzekering en dit zou me max 225 euro kosten. , 2 pers , all in enz.
Wat keuze quad betreft zou ik toch opteren om binnenkort es een testrit te doen.
Lijkt me een verstandige zet.
Ikzelf ben helemaal geen motorijder , dus hoop het me ligt.
Die vier wielen en de uitstraling van een quad liggen me kwa gevoel veel meer
'k hou jullie op de hoogte alvast
Hopelijk mag ik me binnenkort een trotse eigenaar noemen
Always on the run
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
creaties
wat vinden jullie van die creaties door quadcentrale ?
persoonlijk wel heel knap en volledige quad hé .
knappe suzuki LRT 400 en yamaha , enz.
Denk ik daar ook es een kijkje ga nemen , ziet er volledig produkt uit.
persoonlijk wel heel knap en volledige quad hé .
knappe suzuki LRT 400 en yamaha , enz.
Denk ik daar ook es een kijkje ga nemen , ziet er volledig produkt uit.
Always on the run
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ja 2personen
Yops , had zoiets van , ja mooi prijskaartje , maar als het echt waar is voor je geld enz.
Dan heb ik het er wel voor over.
Ik schuim het forum af en vraag overal wat rond , want ik zou me echt niet graag een kat in de zak kopen.
Waar voor uw geld zeg maar.
Dus zo een type quad zouden jullie me ook aanraden ?
Ik geef dus de voorkeur aan een quad die ik hoodzakelijk op de baan zou gebruiken, wat toeren zeg maar.
Rekening houdend met de goeie tandwielen voor openbaar gebruik , maar dat vraag ik gelijk bij de dealer dan best.
Misschien eenmaal de quad gewoon , ik dus die nog verder kan tunen en aanpassen.
Ik was op de rally (oostrozebeke)en las hier ook al het één en ander , maar hoe zit dat nu met dit types quad en 2 personen vervoer.
Is niet de bedoeling ik steeds iemand mee neem , maar kan dit ?
Mooie machines zien rondtoeren daar trouwens
Want ik zag steeds het verbodsbordje terugkomen op meerdere quads , ondanks ik dus een verzekering zou krijgen tem 2 personen.
Normaal staat die toestemming toch op je roos formulier enz.
Iemand die hier klaarheid kan over brengen.
Alvast bedankt
Dan heb ik het er wel voor over.
Ik schuim het forum af en vraag overal wat rond , want ik zou me echt niet graag een kat in de zak kopen.
Waar voor uw geld zeg maar.
Dus zo een type quad zouden jullie me ook aanraden ?
Ik geef dus de voorkeur aan een quad die ik hoodzakelijk op de baan zou gebruiken, wat toeren zeg maar.
Rekening houdend met de goeie tandwielen voor openbaar gebruik , maar dat vraag ik gelijk bij de dealer dan best.
Misschien eenmaal de quad gewoon , ik dus die nog verder kan tunen en aanpassen.
Ik was op de rally (oostrozebeke)en las hier ook al het één en ander , maar hoe zit dat nu met dit types quad en 2 personen vervoer.
Is niet de bedoeling ik steeds iemand mee neem , maar kan dit ?
Mooie machines zien rondtoeren daar trouwens
Want ik zag steeds het verbodsbordje terugkomen op meerdere quads , ondanks ik dus een verzekering zou krijgen tem 2 personen.
Normaal staat die toestemming toch op je roos formulier enz.
Iemand die hier klaarheid kan over brengen.
Alvast bedankt
Always on the run
Ik vond die verbods bordjes ook vervelend, vooral als de politie u doet stoppen, ze maken er altijd ne hoop zever van, pppfffff, ik was dat echt moe om steeds dezelfde uitleg te doen, daarom heb ik ze vervangen met die carbon covers. en deze week hebben ze mij weeral eens doen stoppen en geen zever meer gehad, gewoon papieren laten zien dat het wel echt de mijne was en terug verder,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;