black whore

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

super velgen :shock:
mooiste velgen die er bestaan vind ik persoonlijk

grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Sebastien schreef:super velgen :shock:
mooiste velgen die er bestaan vind ik persoonlijk

grtz
Zien er super uit maar zijn helaas niet voor iedereen weggelegd...€!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Steffen schreef:
Alfredo schreef:Staan die banden er nu niet achterstevoren op? :?
bij deze kenda's kan je kiezen, als je ze op de ene manier legt, dan zijn ze goed voor in de modder enzo (offroad)
op de andere manier zijn ze dan weer beter op de baan

greetz
Dat weten we dan ook weeral! :duimhoog: Staan ze nu voor op de baan of voor offroad?

Algemeen wordt beweerd dat YFZ's niet gemaakt werden voor Enduro (wegens hogere slijtage), maar als je hem goed onderhoud, moet het wel te doen zijn. Zelf zou ik er geen te lange rechte stukken mee doen, maar als je niet dagelijks rijdt, zal het wel meevallen.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Alfredo schreef:
Steffen schreef:
Alfredo schreef:Staan die banden er nu niet achterstevoren op? :?
bij deze kenda's kan je kiezen, als je ze op de ene manier legt, dan zijn ze goed voor in de modder enzo (offroad)
op de andere manier zijn ze dan weer beter op de baan

greetz
Dat weten we dan ook weeral! :duimhoog: Staan ze nu voor op de baan of voor offroad?

Algemeen wordt beweerd dat YFZ's niet gemaakt werden voor Enduro (wegens hogere slijtage), maar als je hem goed onderhoud, moet het wel te doen zijn. Zelf zou ik er geen te lange rechte stukken mee doen, maar als je niet dagelijks rijdt, zal het wel meevallen.
THX voor de info. Ik dacht al zoiets gehoord te hebben dat het niet de ideale enduro atv's waren, maar nu weet ik ook waarom. :duimhoog:

Ivm met de banden, staan ze nu volgens Steffen voor offroad gebruik. Te begrijpen als ge naar het profiel kijkt. Nu gaat hij in de modder "scheppen" en dus zo meer grip hebben. Andersom gaat hij veel minder weerstand ontwikkelen. :) Ook weeral iets bijgeleerd! :afgestudeerd:
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

er wordt met de velgen/banden enkel op mx-parcour gereden. Nu lagen ze idd "omgekeerd" omwille dat we loonplage aandeden.
Voor de enduroritten rij ik met m'n itp velgen en ga me 22inch bandjes bestellen(welke? ben ik nog niet uit)
zoals teunie al zei, goedkoop zijn ze niet; maar ik droomde al van die velgjes toen ik ze de eerste keer zag en eindelijk na veel sparen :applaus: zijn ze er. Rode ringen en beschemplaatjes voor de modder uit de velgen te houden, zijn nog onderweg.
voor verdere info: Berts racingshop, kwil hem langs deze weg nog eens extra bedanken, hij weet wel waarom :wink: top service!
thx for the comments :buig:
Erasmus all the way!
Raptor Babe 350
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Raptor Babe 350 »

Kben een grote fan van je quadje maar dat wist je al wel he johan :applaus: :applaus: :applaus:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu

DQT --> Dangerous Quadracing Team

My Garage=http://www.demodderberen.be/forum/garag ... icle&CID=9
My Space=
http://spaces.msn.com/quadcouple/
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

wantjes #9 schreef:Voor de enduroritten rij ik met m'n itp velgen en ga me 22inch bandjes bestellen(welke? ben ik nog niet uit)
Als het is voor de echte enduroritten moet je nooit twijfelen : Kenda Bear Claw in 22x10-9 !

Is de enige band waar je op echt zware ritten met yfz nog ergens gaat geraken waar anderen alleen van kunnen dromen :D :tongduim:

Laat je echter niet overhalen om de goedkope kopie Vee Rubber met zelfde tekening aan te smeren, niet anders dan miserie mee, bij mij is band zelfs eens van velg gegaan, aan goed 100 km/u op de baan !
wantjes #9 schreef:Rode ringen en beschemplaatjes voor de modder uit de velgen te houden, zijn nog onderweg.
Waarom heb je nie direct met rode ringen besteld ? Ringen apart kosten redelijk veel geld ! Heeft ook wel iets met die zwarte ringen vind ik.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

wantjes #9 schreef:
Rode ringen en beschemplaatjes voor de modder uit de velgen te houden, zijn nog onderweg.

Waarom heb je nie direct met rode ringen besteld ? Ringen apart kosten redelijk veel geld ! Heeft ook wel iets met die zwarte ringen vind ik.

Deze zijn besteld geweest met rode ringen maar verkeerd geleverd geweest dus ja deze volgen nog de rode ringen zal volgens mij mooier zijn ook met de rode ringen erin
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
svenneke #46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door svenneke #46 »

Zo een ferm machien :knikduim: :knikduim:
Ik denk dat er veel hun ogen open trekken in geraardsbergen!
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

ja zeker zoals gisteren overal waar wij voorbij reden met de aanhanger keken ze nogal naar de quads
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
svenneke #46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door svenneke #46 »

Ja dat zal wel zijn, af en toe zie ik een quad rijden aan het rondpunt op de astridlaan.
Donderdag heb ik mijn rijbewijs terug, dan kan ik terug gaan toeren. Ik moet serieus veel schade inhalen. :D
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Blastyke schreef: dan kan ik terug gaan toeren.
MIS!
dan kan je eens MEEtoeren :D :applaus:

idd zoals peet zei, de ringen waren bijbesteld, maar dat is ondertss al geregeld. :wink:
kan wel zijn dat die kenda claws erop komen maar ik wacht nog even een collega zijn bevindingen af met een ander merk, hoe het juist noemde weet ik niet meer, maar was totaal iets nieuws en zag er toch veelbelovend uit, we zien wel.
@raptorbabe: :tongduim: :wink:

ik wil toch nog iets kwijt ivm die enduroritten.
ik vind dit één van de beste quads die er zijn voor zo'n ritten, als het natuurlijk dagen geregend heeft, jah dan geraak je er met raptors of wat dan ook, ook niet mee door, dan moet je zowiezo een 4x4 halen.
Maar als alles normaal is en dan mag het al eens geregend hebben, moet je zeker niet onderdoen, integendeel.
Op de baan kom ik bijna nooit en indien dit toch gebeurd zal ik nooit het kot heel opentrekken, altijd op en afgaand en zeker niet tot eind de toeren trekken.
Onderhoud? je weet als je zulke machines koopt dat je een tandje moet bijsteken kwa onderhoud.
Ik heb nu al van in het begin de regel: 3 enduro's rijden, en de olie gaat eraf(ook de filter)
Nog nooit problemen mee gehad, dus: omtrent yfz en enduro niet samengaan? LARIE!
Erasmus all the way!
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

maatie, je moet je "garage" nog aanpassen :)
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Skicks schreef:maatie, je moet je "garage" nog aanpassen :)
:oops: idd :knikduim:
Erasmus all the way!
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door yahmmy the one »

ferme ketel ja santé :shock:
:buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: RAPTOR 700 R :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
Plaats reactie