had het tot 800 geschuurt en dan grof gepolijst maar zal nog verder moeten schuren omdat er nog wat appelsienenhuid achtige stukken in zitten
 maar dan weet ik wat ik in mijn vrije tijd moet doen

maar dan weet ik wat ik in mijn vrije tijd moet doen nadat je geschuurd hebt met de polierborstel eens over en dan lijkt het wel chrome
 nadat je geschuurd hebt met de polierborstel eens over en dan lijkt het wel chrome  

meestal leg ik het dan weg tot de zin terug komt maar nu dacht ik zal wel goed zijn en het even gepolijst maar ben al verder met schuren tot 1000 ondertussen denk tot 2000 te gaan zal wel tegen maart klaar zijn. want heb nog wat onderdelen van mijne 700 klaar liggen om te schuren
 meestal leg ik het dan weg tot de zin terug komt maar nu dacht ik zal wel goed zijn en het even gepolijst maar ben al verder met schuren tot 1000 ondertussen denk tot 2000 te gaan zal wel tegen maart klaar zijn. want heb nog wat onderdelen van mijne 700 klaar liggen om te schuren   

die hoeken en kanten kun je enkel met de hand heb het met dremel ook geprobeert maar vind het nog steeds gemakkelijker met de hand
  die hoeken en kanten kun je enkel met de hand heb het met dremel ook geprobeert maar vind het nog steeds gemakkelijker met de hand 

waardoor foto's wat wazig zijn
 waardoor foto's wat wazig zijn  eerste gedacht stekker verkeerd maar kunt niet missen maar nu met de draden uit de stekker te nemen ( geel,zwart,groen ) kreeg ik het in het oog blijkbaar hadden ze ooit de kabels in de stekker zelf gewisseld
 eerste gedacht stekker verkeerd maar kunt niet missen maar nu met de draden uit de stekker te nemen ( geel,zwart,groen ) kreeg ik het in het oog blijkbaar hadden ze ooit de kabels in de stekker zelf gewisseld   mijn gedacht was dus toch juist en dat probleem is nu ook opgelost reed zo al 6jaar rond
  mijn gedacht was dus toch juist en dat probleem is nu ook opgelost reed zo al 6jaar rond  zal u straks eens bedanken
  zal u straks eens bedanken   
  door druk werk schema en ellendige uren komt het er niet van. kris heeft al meerdere keren gezegt dat ik mijn rondes maar met de quad moet doen. maar zie mij nog niet met mijn spuiten tot de patiënten rijden en constant helm op helm af
  door druk werk schema en ellendige uren komt het er niet van. kris heeft al meerdere keren gezegt dat ik mijn rondes maar met de quad moet doen. maar zie mij nog niet met mijn spuiten tot de patiënten rijden en constant helm op helm af   soms 30 man op 6u neen dank u en voor s'middags een paar uur alleen te rijden neen laat maar zijn. moet ook op tijd terug voor de avond ronde
 soms 30 man op 6u neen dank u en voor s'middags een paar uur alleen te rijden neen laat maar zijn. moet ook op tijd terug voor de avond ronde  ik ben tijgetje niet, die drifte er op los. ik heb gewoon teveel schrik om stukken te maken die schiet mij af hoewel hij altijd beweerd van niet maar ik denk van wel
  ik ben tijgetje niet, die drifte er op los. ik heb gewoon teveel schrik om stukken te maken die schiet mij af hoewel hij altijd beweerd van niet maar ik denk van wel 

Ohhhh dat vind ik egt fout! Maar das mijn mening natuurlijk. Ziet er verder heel leuk uit.yamahakoppel schreef:is een dummy uitlaat staat daar enkel voor de show