Renegade 910cc Big Bore Project
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Een droom van me is om een andere "oude" Renegade/Outlander aan te schaffen en die ombouwen met een originele Ski-doo snowmobiel motor van Rotax E-tec 800 (2-takt), die leveren 165 PK, de 1200 cc (4-takt) levert 130 PK. Het zijn Evinrude motoren (BRP) maar o-zo sterk en onverslaanbaar. Voor beide motoren bestaan er Turbokits om naar de 220, en tot zelfs 260 PK te gaan !
Het wás dus mijn bedoeling om een oudere Can-am op te kopen en hier een Ski-doo motorblok in te bouwen, maar dit is zeer zeker geen eenvoudige opgave. Ook ben ik hier nog niet klaar voor, mijn garage moet eerst een werkplaats worden want met alles wat ik momenteel lààt doen wordt met zo een megaklus echt onbetaalbaar.......
Dit project wordt me aangemoedigd door Ken en Andy (dé pioniers van de Can-Am Renegade Performance) in Duitsland waar ik best regelmatig mee brainstorm over verschillende ombouw varianten, en de genieën zijn achter deze huidige upgrades ;
Deze performance freaks hebben ieder al letterlijk tienduizenden euros in hun (Can-Am) machine zitten en weten waar ze het over hebben. Ze zijn momenteel bezig om een Can-Am Spyder 1000cc motor (Rotax-Aprilia) over te zetten op een Renegade 800. De Spyder motor geeft trouwens 106 PK max (Crank HP);
Ik houd het voorlopig dus maar bij mijn Sweet Renegade Xxc en heb tot nu toe, qua performance upgrades, alleen nog maar het clutch gedeelte, uitlaat, airflow, gearing, performance-nokken, PC5-je, Dyno tuning en de nieuwe remmen gedaan (lees = laten doen). Maar heb dus heb behalve de Trail cams nog niets motorisch veranderd, dus ben ik wat dat betreft nog nu veilig qua levensduur van mijn Renegade Xxc. Nu is het de bedoeling om een upgrade á la BBK te doen waarbij kwaliteit en levensduur voorop staat en om ook de krachtigste Renegade Rotax 800 motor te verkrijgen die in Europa rondrijdt, daar wil ik wel wat centjes voor op tafel leggen .....super project.
(ok-ok ...het is een BBK 910 , dus 800 gaat niet op, maar hopelijk dan wel de snelste Renegade ...ook sneller dan de Can-Am's 1000 cc )
Ik vind die wetten in NL zo belachelijk....Nu is dat in heel West Europa wel het geval. Alleen al we met die 4x4 ver doordrukken in de onherbergzame gebieden, en vooral het slechte weer seizoen. Dan kun je lekker knallen off-road zonder peter & petra op hun MTB voor hun sokken te rijden en komen we geen kip tegen of geen haan die er naar kraait.
Ik heb een hekel aan echte brullende en knetterende uitlaten (daarom ook niet voor de Dual LTE gekozen) maar een Decibelletje meer of minder moet kunnen.
in het najaar maar eens naar de Franse Alpen met een paar Can-Ams .... een week de bergen in ......
http://www.hoogtelijnen.nl/gids.php?art ... is-GR5.htm
Hier wat fotos van onze laatste rit in Polen en Tsjechië (excuses voor de verkeerde thread)
ŠPINDLERŮV MLÝN-KRKONOŠE, Tsjechië (Nov 2011)
Jelenia Gora , Polen (Nov 2011)
Boven de wolken KRKONOŠE (Reuzengebergte Tsjechië)
4x4 Rules !!!!!!!!!
Het wás dus mijn bedoeling om een oudere Can-am op te kopen en hier een Ski-doo motorblok in te bouwen, maar dit is zeer zeker geen eenvoudige opgave. Ook ben ik hier nog niet klaar voor, mijn garage moet eerst een werkplaats worden want met alles wat ik momenteel lààt doen wordt met zo een megaklus echt onbetaalbaar.......
Dit project wordt me aangemoedigd door Ken en Andy (dé pioniers van de Can-Am Renegade Performance) in Duitsland waar ik best regelmatig mee brainstorm over verschillende ombouw varianten, en de genieën zijn achter deze huidige upgrades ;
Deze performance freaks hebben ieder al letterlijk tienduizenden euros in hun (Can-Am) machine zitten en weten waar ze het over hebben. Ze zijn momenteel bezig om een Can-Am Spyder 1000cc motor (Rotax-Aprilia) over te zetten op een Renegade 800. De Spyder motor geeft trouwens 106 PK max (Crank HP);
Ik houd het voorlopig dus maar bij mijn Sweet Renegade Xxc en heb tot nu toe, qua performance upgrades, alleen nog maar het clutch gedeelte, uitlaat, airflow, gearing, performance-nokken, PC5-je, Dyno tuning en de nieuwe remmen gedaan (lees = laten doen). Maar heb dus heb behalve de Trail cams nog niets motorisch veranderd, dus ben ik wat dat betreft nog nu veilig qua levensduur van mijn Renegade Xxc. Nu is het de bedoeling om een upgrade á la BBK te doen waarbij kwaliteit en levensduur voorop staat en om ook de krachtigste Renegade Rotax 800 motor te verkrijgen die in Europa rondrijdt, daar wil ik wel wat centjes voor op tafel leggen .....super project.
(ok-ok ...het is een BBK 910 , dus 800 gaat niet op, maar hopelijk dan wel de snelste Renegade ...ook sneller dan de Can-Am's 1000 cc )
Ik vind die wetten in NL zo belachelijk....Nu is dat in heel West Europa wel het geval. Alleen al we met die 4x4 ver doordrukken in de onherbergzame gebieden, en vooral het slechte weer seizoen. Dan kun je lekker knallen off-road zonder peter & petra op hun MTB voor hun sokken te rijden en komen we geen kip tegen of geen haan die er naar kraait.
Ik heb een hekel aan echte brullende en knetterende uitlaten (daarom ook niet voor de Dual LTE gekozen) maar een Decibelletje meer of minder moet kunnen.
in het najaar maar eens naar de Franse Alpen met een paar Can-Ams .... een week de bergen in ......
http://www.hoogtelijnen.nl/gids.php?art ... is-GR5.htm
Hier wat fotos van onze laatste rit in Polen en Tsjechië (excuses voor de verkeerde thread)
ŠPINDLERŮV MLÝN-KRKONOŠE, Tsjechië (Nov 2011)
Jelenia Gora , Polen (Nov 2011)
Boven de wolken KRKONOŠE (Reuzengebergte Tsjechië)
4x4 Rules !!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door menno op ma 30 jan, 2012 05:39, 3 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Ik wil niet opdringerig doen, maar doe het toch.
A motorcycle is God's gift to mankind
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
[quote="den eddy"]Ik wil niet opdringerig doen, maar doe het toch.
hahaha ...de interesse is behoorlijk zie ik, en nu de vraag of ik genuine ben ook dus
is er een mogelijkheid om fotos te "uploaden" op dit forum, want kan niet meer bij mijn image oplag host.
hahaha ...de interesse is behoorlijk zie ik, en nu de vraag of ik genuine ben ook dus
is er een mogelijkheid om fotos te "uploaden" op dit forum, want kan niet meer bij mijn image oplag host.
Laatst gewijzigd door menno op ma 30 jan, 2012 04:21, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Yamaha YFZ480Build in progress
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
mmm dat dacht ik al wel ....max.1024 kb ...begint weer die online ellende, fotos verkleinen, dan nog een pikheetje kentekens zwartmaken etc.... ik zal mijn best doen
waarom zakt van social media en publieke sites altijd mijn broek vanaf je moet er altijd zo voorzichtig zijn zijn.... ik zal wel effe kijken wat ik kan doen...die fotos komen asap...
waarom zakt van social media en publieke sites altijd mijn broek vanaf je moet er altijd zo voorzichtig zijn zijn.... ik zal wel effe kijken wat ik kan doen...die fotos komen asap...
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Natuurlijk, eindelijk eens geen tuningproject van een raptor en ook omdat het een Can-am is.menno schreef:
hahaha ...de interesse is behoorlijk zie ik
A motorcycle is God's gift to mankind
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
zozo het is normaal al een beest en dan komt er nog meer power in
Yamaha banshee
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Als je picasa download dan kan dat allemaal in 1 programma Je maakt een google account aan en je kunt rechtstreeks vanuit picasa uploaden, ik gebruik het ook en het werkt super. Geen gezeur met verkleinen ed.menno schreef:mmm dat dacht ik al wel ....max.1024 kb ...begint weer die online ellende, fotos verkleinen, dan nog een pikheetje kentekens zwartmaken etc.... ik zal mijn best doen
waarom zakt van social media en publieke sites altijd mijn broek vanaf je moet er altijd zo voorzichtig zijn zijn.... ik zal wel effe kijken wat ik kan doen...die fotos komen asap...
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
De HD fotos die ik heb krijg ik niet verkleind, Picasso krijg ik niet op mijn Apple Macbook Pro (OS Lion) geïnstalleerd, en de fotos in de garage zijn te donker.... hele dag mee bezig geweest ....
Voorlopig maar even wat fotootjes gepost die nog had op de Iphone had staan.... Ik zal binnenkort wel eens een leuke nieuwe sessie maken, met betere kwaliteit en shots van alle parts proberen vast te leggen.....
Via Freaxracecraft bestelde Parts (Dec.2011)
Renegade Stock Exhaust
Nog zonder de nerbars
@ E-ATV (Dec. 2011)
Reclame E-ATV Truck
E-ATV Workshop
E-ATV 990
E-ATV 990
E-ATV 1190
Voorlopig maar even wat fotootjes gepost die nog had op de Iphone had staan.... Ik zal binnenkort wel eens een leuke nieuwe sessie maken, met betere kwaliteit en shots van alle parts proberen vast te leggen.....
Via Freaxracecraft bestelde Parts (Dec.2011)
Renegade Stock Exhaust
Nog zonder de nerbars
@ E-ATV (Dec. 2011)
Reclame E-ATV Truck
E-ATV Workshop
E-ATV 990
E-ATV 990
E-ATV 1190
Laatst gewijzigd door menno op ma 30 jan, 2012 10:37, 5 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
XRW Nerfbars
Full Muzzy Exhaust side
Full Muzzy Exhaust aft
Klijnstra Motoren Dyno Vermogenstestbank
Dynotuning met Stuie Klijnstra
Renegade Sport Windscherm
Renegade Sport Windscherm
Full Muzzy Exhaust side
Full Muzzy Exhaust aft
Klijnstra Motoren Dyno Vermogenstestbank
Dynotuning met Stuie Klijnstra
Renegade Sport Windscherm
Renegade Sport Windscherm
Laatst gewijzigd door menno op ma 30 jan, 2012 05:22, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Deze wielen set zitten er op maar nog geen fotos van het gemonteerde geheel
DWT 12” Spider Beadlock Rims
DWT 12” Spider Beadlock Rims
ITP 25” Terracross
DWT 12” Spider Beadlock Rims
DWT 12” Spider Beadlock Rims
ITP 25” Terracross
Laatst gewijzigd door menno op di 21 feb, 2012 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
2010 Can-Am Renegade Xxc 910cc Big Bore
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
- Muzzy 910 BBK
- Full Muzzy Exhaust
- Ported Heads
- Custom CP-Carrillo Pistons
- Custom CP-Carrillo Connecting Rods
- Flashed ECU
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- GEN II Race Cams
- MrRPM ported Magnesium Race Intake
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
2009 Can-Am Renegade-X 840cc Turbo
- Trask Turbo customized by R.Rabenbauer (Rotax factory Austria)
- Modded Looney Tuned Exhaust
- Super Light Black Diamond Valves & Guides
- Custom CP-Carrillo (DLC coated) Pistons
- Custom CP-Carrillo HD Connecting Rods
- PCV + AT-300
- CV-TECH + STM G2 combo
- Exit Shocks
- High Capacity Water Pump
- Remote Oil Cooler Kit
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Eindelijk wat pics Ziet er allemaal goed uit
Daar stond geen enkele e-atv 690, alleen maar 990 en 1190.
Da moeten pas kanonnen zijn
Daar stond geen enkele e-atv 690, alleen maar 990 en 1190.
Da moeten pas kanonnen zijn
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Die velgen zullen een hele verbetering zijn met de originele.
A motorcycle is God's gift to mankind
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Ik moet zeggen dat ik E-ATV er altijd wat "raar" heb vinden uitzien, maar als ik nu kijk naar die laatste E-ATV die menno heeft geupload damn, ziet er heel knap uitBelgian Pro schreef:Eindelijk wat pics Ziet er allemaal goed uit
Daar stond geen enkele e-atv 690, alleen maar 990 en 1190.
Da moeten pas kanonnen zijn
Yamaha YFZ350 Banshee • Stock
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Can-Am Renegade 800R Xxc Performance Upgrade (PRO)
Alleen de prijs zal je minder aanstaan
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen