cdi yfz 450 2006
-
blach/white
- Quadfanaat

- Berichten: 85
- Lid geworden op: ma 30 mei, 2005 16:05
cdi yfz 450 2006
Heeft iemand al ervaring met een andere cdi op model 2006.
Ik zou er graag een willen.
Ik zou er graag een willen.
-
blach/white
- Quadfanaat

- Berichten: 85
- Lid geworden op: ma 30 mei, 2005 16:05
-
blach/white
- Quadfanaat

- Berichten: 85
- Lid geworden op: ma 30 mei, 2005 16:05
-
blach/white
- Quadfanaat

- Berichten: 85
- Lid geworden op: ma 30 mei, 2005 16:05
-
blach/white
- Quadfanaat

- Berichten: 85
- Lid geworden op: ma 30 mei, 2005 16:05
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Berichten: 2465
- Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
- Locatie: gezellig
- Contacteer:
Ik heb altijd begrepen dat een cdi een hoger toerental toelaat. Heb je dus mods zitten die je quad meer vermogen geven, waarbij je hoger in toeren gaat dan zorgt die cdi dat je in hogere toeren KAN gaan. Een originele cdi limiteerd het toerental dus strakker dan een aftermarket cdi.
Dus een aftermarket cdi zelf zal niet meer opbregen. Het laat meer vermogen toe.
Het is een toerentalbegrenzer (die een hogere grens heeft (chip) dan een originele cdi).
Ik zie niet in waarom die geen nut zou hebben bij een model 2006 en wel bij een model 2005. Het is helemaal niet afhankelijk van model, enkel van mods.
Correct me if I'm wrong!
Dus een aftermarket cdi zelf zal niet meer opbregen. Het laat meer vermogen toe.
Het is een toerentalbegrenzer (die een hogere grens heeft (chip) dan een originele cdi).
Ik zie niet in waarom die geen nut zou hebben bij een model 2006 en wel bij een model 2005. Het is helemaal niet afhankelijk van model, enkel van mods.
Correct me if I'm wrong!
niet per def. meer toeren, dat kan.
curve is belangrijker, max koppel wordt al veeeeel eerder bereikt
meeste hebben verschillende maps,
een met stock curve maar meer rpms
een andere vroeger curve stock rpms
een andere latere curve meer rpms
etc. etc.
YFZ450 vanaf 2006 is 450 cc, tot 2006 439.
carb is anders
, onsteking zal daardoor waarschijnlijk iets verschillen, maar ben niet 100% zeker 
curve is belangrijker, max koppel wordt al veeeeel eerder bereikt
meeste hebben verschillende maps,
een met stock curve maar meer rpms
een andere vroeger curve stock rpms
een andere latere curve meer rpms
etc. etc.
YFZ450 vanaf 2006 is 450 cc, tot 2006 439.
carb is anders
-
blach/white
- Quadfanaat

- Berichten: 85
- Lid geworden op: ma 30 mei, 2005 16:05


