700r of ltr 450
700r of ltr 450
hallo quad freaks , ben nu al ver 2 maand ant zoeke welke quad ik zou kopen ,en ik geraak er ni aan uit . er zijn 2 mogenlijkheden raptor 700 r of ltr 450 . elke verkoper zegt iets anders mijn doel is 70 %op de baan en 40% in het veld of op parcour . ze zegge de 700 weegt te zwaar en is te lomp ten opzichte van de ltr en als je gaat tune ben je rap 11000 € kwijt wat bij de 450 ni is (9500) plus deltr is sneller als de 700r weegt minder en is een race quad . ik vind de 700 r super mooi tegen over de 450 ik weet het allemaal ni meer . wie van jullie racers zou mij een goeie beslissing kunne doen nemen. kheb namelijk bouw verlof en kan ni zo lang meer wachten thx dude's mig
Hetzelfde topic als zovele.
YFZ of R700?
LTR of R700?
TRX450 of R700?
Het antwoord is ook hetzelfde als in alle andere topics.
De 450-serie is gemaakt voor cross. Niet voor baangebruik. (dit wil niet zeggen dat het niet kan!)
Ze hebben meer onderhoud nodig en slijten sneller door de hoge toerentallen.
De Raptor700 is gemaakt voor het gecombineerd rijden. Rondritten, een beetje spelen en een beetje cross.
Grote inhoud, meer koppel, meer power bij lagere toeren, etc.
Beide quads zijn ongeveer gelijk in een rechte lijn.
Beide quads hebben groot tuningpotentieel.
Als je 70% baan doet vind ik dat je de Raptor moet kiezen. Doe het maar, op mijn verantwoording.
YFZ of R700?
LTR of R700?
TRX450 of R700?
Het antwoord is ook hetzelfde als in alle andere topics.
De 450-serie is gemaakt voor cross. Niet voor baangebruik. (dit wil niet zeggen dat het niet kan!)
Ze hebben meer onderhoud nodig en slijten sneller door de hoge toerentallen.
De Raptor700 is gemaakt voor het gecombineerd rijden. Rondritten, een beetje spelen en een beetje cross.
Grote inhoud, meer koppel, meer power bij lagere toeren, etc.
Beide quads zijn ongeveer gelijk in een rechte lijn.
Beide quads hebben groot tuningpotentieel.
Als je 70% baan doet vind ik dat je de Raptor moet kiezen. Doe het maar, op mijn verantwoording.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 111
- Lid geworden op: vr 26 nov, 2004 21:26
- Locatie: heerlen
- Contacteer:
en als ik 50/50 rijd ?Teunie schreef:Hetzelfde topic als zovele.
YFZ of R700?
LTR of R700?
TRX450 of R700?
Het antwoord is ook hetzelfde als in alle andere topics.
De 450-serie is gemaakt voor cross. Niet voor baangebruik. (dit wil niet zeggen dat het niet kan!)
Ze hebben meer onderhoud nodig en slijten sneller door de hoge toerentallen.
De Raptor700 is gemaakt voor het gecombineerd rijden. Rondritten, een beetje spelen en een beetje cross.
Grote inhoud, meer koppel, meer power bij lagere toeren, etc.
Beide quads zijn ongeveer gelijk in een rechte lijn.
Beide quads hebben groot tuningpotentieel.
Als je 70% baan doet vind ik dat je de Raptor moet kiezen. Doe het maar, op mijn verantwoording.
MOMENTEEL QUADLOOS maar hard op weg naar een RAPTOR 700 SE !
kijk op http://www.jumpingjet.be !!!
kijk op http://www.jumpingjet.be !!!
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: wo 02 mar, 2005 13:25
- Locatie: Kester-Gooik
- Contacteer:
Hoi,
Mijn ervaring is de volgende :
Na een dik jaar met een raptor 660 te hebben gereden rij ik nu ongeveer 3 maand met een LTR-450.
Ik gebruik de quad voor volgende zaken : rondritten op veldwegen, afstanden van 10-20km op de baan en om af en toe een cross parcour.
Ik dacht eerst mijn raptor te voorzien van verbrede a-arms, achter as en andere veren. Na wat prijs reken werk kwam het voordeliger uit om mijn quad te verkopen en een LTR te kopen waar standaard alles reeds opstond.
Het verschil tussen de raptor en LTR is zeer groot. De LTR staat standaard al super breed, hierdoor is de wegligging van de LTR gewoon subliem. De standaard veren waarvan men de in- en uitgaande demping kan regelen doen hun werk zeer goed.
Op de raptor had ik YFZ-450 veren vooraan geplaatst maar dit was toch niet helemaal dat.
Mijn Raptor 660 was nogthans ook verbreed met spoorverbreders( maar te pas en te onpas ging hij de 2 zijwielen op)
Nu met de LTR is driften een plezier zowel in het veld als op de baan.
Mijn raptor was voorzien van een dubbele FPe uitlaat met aangepast afstelling. Kwa vermogen mocht ik zeker niet klagen van de raptor maar je moet het ook kunnen benutten.
De LTR zal kwa vermogen in de zelfde lijn liggen maar nu kan ik het tenvolle benutten. De kost om aan dat vermogen geraken lag ook veel lager als bij mijn raptor. 52€ voor een cherry bomb.
Door zijn andere opbouw, lager gewicht, lager zwaarte punt en zijn standaard breedte is de LTR voor mij een veel toffere speelkameraad
Toen ik het verhaal van teunie las (overkop gegaan al driftend) kwamen de zweet druppels weer naar boven van de keren dat ik bijna met de raptor het zelfde voorhad.
Kwa onderhoud valt dit bij de LTR zeer goed mee. regel matig onderhoud zoals bij elke quad. Ik heb regelmatig contact met Amerikaanse LTR rijders, die hebben hun LTR al een paar maanden langer als hier in België. Er is nog geen één die zijn pistons heeft moeten vervangen en er zijn verschillende met meer dan 150 uur op de teller. Daar wordt de LTR gebruikt voor Cross country (veldbanen), woestijn rijden (Hill Climb), MX en Supermotard.
Just my 2 cents
Mijn ervaring is de volgende :
Na een dik jaar met een raptor 660 te hebben gereden rij ik nu ongeveer 3 maand met een LTR-450.
Ik gebruik de quad voor volgende zaken : rondritten op veldwegen, afstanden van 10-20km op de baan en om af en toe een cross parcour.
Ik dacht eerst mijn raptor te voorzien van verbrede a-arms, achter as en andere veren. Na wat prijs reken werk kwam het voordeliger uit om mijn quad te verkopen en een LTR te kopen waar standaard alles reeds opstond.
Het verschil tussen de raptor en LTR is zeer groot. De LTR staat standaard al super breed, hierdoor is de wegligging van de LTR gewoon subliem. De standaard veren waarvan men de in- en uitgaande demping kan regelen doen hun werk zeer goed.
Op de raptor had ik YFZ-450 veren vooraan geplaatst maar dit was toch niet helemaal dat.
Mijn Raptor 660 was nogthans ook verbreed met spoorverbreders( maar te pas en te onpas ging hij de 2 zijwielen op)
Nu met de LTR is driften een plezier zowel in het veld als op de baan.
Mijn raptor was voorzien van een dubbele FPe uitlaat met aangepast afstelling. Kwa vermogen mocht ik zeker niet klagen van de raptor maar je moet het ook kunnen benutten.
De LTR zal kwa vermogen in de zelfde lijn liggen maar nu kan ik het tenvolle benutten. De kost om aan dat vermogen geraken lag ook veel lager als bij mijn raptor. 52€ voor een cherry bomb.
Door zijn andere opbouw, lager gewicht, lager zwaarte punt en zijn standaard breedte is de LTR voor mij een veel toffere speelkameraad
Toen ik het verhaal van teunie las (overkop gegaan al driftend) kwamen de zweet druppels weer naar boven van de keren dat ik bijna met de raptor het zelfde voorhad.
Kwa onderhoud valt dit bij de LTR zeer goed mee. regel matig onderhoud zoals bij elke quad. Ik heb regelmatig contact met Amerikaanse LTR rijders, die hebben hun LTR al een paar maanden langer als hier in België. Er is nog geen één die zijn pistons heeft moeten vervangen en er zijn verschillende met meer dan 150 uur op de teller. Daar wordt de LTR gebruikt voor Cross country (veldbanen), woestijn rijden (Hill Climb), MX en Supermotard.
Just my 2 cents
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
Goed ding die Ltr, maar ik zou nooit iets kopen wat in het eerste productiejaar zit.
Ik heb al gelezen over verstopte injectoren om de zoveel uur, transmissie problemen, frame problemen etc. Je kan natuurlijk geluk hebben en geen problemen krijgen, maar je kan net zo goed pech hebben.
700R op het parcoer doet het niet zo slecht hoor
Ik heb al gelezen over verstopte injectoren om de zoveel uur, transmissie problemen, frame problemen etc. Je kan natuurlijk geluk hebben en geen problemen krijgen, maar je kan net zo goed pech hebben.
700R op het parcoer doet het niet zo slecht hoor
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: wo 02 mar, 2005 13:25
- Locatie: Kester-Gooik
- Contacteer:
Blasty schreef:Goed ding die Ltr, maar ik zou nooit iets kopen wat in het eerste productiejaar zit.
Ik heb al gelezen over verstopte injectoren om de zoveel uur, transmissie problemen, frame problemen etc. Je kan natuurlijk geluk hebben en geen problemen krijgen, maar je kan net zo goed pech hebben.
700R op het parcoer doet het niet zo slecht hoor
Dus ook geen raptor 700 kopen.
Je hebt gelezen over ? (heel veel mensen lezen iets)
- Die verstopte injetoren was een filter die verstopt zat door vuile bezine die ze hadden getankt. (in America)
- Transmissie problemen. Sommige hebben een raar geluid gehoord, welk ze niet meer hebben nadat ze de standaard olie hebben veranderd.
- Frame problemen : 1 las die niet volledig was rondgelast aan de linkage. Dit werd meteen door Suzuki gemeld en de nodige instructies werden gegeven. Dus geen probleem meer.
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
denk toch dak voor de 450 ga gaan . ben wel nen drifter en als ik da hier lees van omvallen enzo da ga ik toch liever voor de bredere quad en iets dat hoog in toeren kan . (beter drifte ) wa schelen die kwa vermogen met elkaar . alle ik bedoel zet ni 450 en ne 700 naast elkaar en begin te trekke wie wint ? en zone nieuwe pisten + segment + onderhoud hoeveel kost da en om de hoeveel uur moet men zoiets vervange . kweet dak ne moeilijke ben maar voor 9500 euro koop ik graag iets van de 1ste keer goed thx
-
- Quadrunner
- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
er zijn nu alleen probeleme met de kader geweest maar die zijn al opgelost
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us