een tijdje terug heb ik me een 450 gekocht van yamaha, 2de hands met verbrede armen (maessen) en achteras, langere stuurstang enzo...
1) op de balljoints zit er speling, waar kan ik deze voor deze specifieke armen kopen? is de balljoint verschillend tussen de verschillende merken van armen?
2) op de achteras zitten metalen bussen, net achter de velg. deze komen na 1 x rijden ietwat los (lees een beetje speling) de wieln kan ik niet verliezen want die bussen zitten vast met kasteelmoeren, maar zijn er nog gebruikers die dit "probleem" herkennen en-of hebben? en kunnen we hieraan iets doen?
3) het standaard zadel gaat bij intensief gebruik snel kapot, nu dacht ik eraan om dit evt ook te verhogen? hoe gebeurt dit en waar kan ik dit doen of laten doen? of is zo'n quadtech al verhoogd? en is zo'n quadtech z'n geld waard?
4) omdat ik groot (1,95m) ben ben ik dus ook aant kijken voor verlaagde voetsteunen. maar ik denk dat de gewone aftermarkets niet genoeg zullen verlagen (denk maar een 3 cm) dit vind ik vrij weinig. ik heb me nu zelf iets proberen maken, maar het staat nog niet op punt. weet iemand hier raadt mee?
Alle tips en ervaringen zijn welkom
alvast bedankt
greetz de flippen