peet #77 schreef:Dimi je bent met een gevoelig topic begonnen VEREN
zeg bij u in de buurt woont Benny van aragosta als je echt wil dat ze gerevalfd worden zou ik daar gaan is michien 5min van uw deur
Mijn vraag is eigenlijk gekomen omdat de witten van Motocrash Aragosta's steken heeft op zijn LT-R en er was al duidelijk een verschil enkel door ze in te duwen.
Veel ervaring heb ik niet met veren maar ze zouden toch wat zachter mogen om het langer vol te kunnen houden, met de originele ben je 'vrij beperkt' naar mijn mening.
Mijn bedoeling is eigenlijk om de originele te revalven want daar ergens 2000 euro uitgeven voor wat voor mij enkel hobby is is voor mij iets teveel van het goeie.
Dus eigenlijk kan ik gewoon bij Arargosta gaan en de veren laten revalven? Wat zou mij dat kosten, iemand een idee?
Ben wel al wat wijzer geworden maar nog een vraag. Over merken gaan we niet klappen maar wat is de 'beste' instelling voor de veren om een 'snelle' ofroader het beste te dienen?
@Peet: Aragosta zou verhuist zijn, waar hij vroeger zat is nu een garage voor auto's dus weet nu niet waar hij nu woont