vandaag reed ik wat rond en kom uit de boch en wil terug van 3de naar men 2de gaan, maar hij klikt wel maar gaat niet naar andere versnelling
normaal in zen 3de kan je niet meer naar beneden (versnelling omgoog), maar nu kan ik zoveel naar boven als ik wil, als ik schakel trekt ie gewoon de koppeling open, maar hij blijft in 3de vernselling steken, zou het kunnen dan dat er een vork krom is
hij zit wel nog binnen garantie maar ik ken iemand die op een stukje na 6weken nog aan het wachten is
wil niet uit versnelling
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadrider
- Contacteer:
als je problemen met de versnelling hebt kan het dit zijn..:
-schakelhaan krom
-schakelas krom
-pennetje in de schakelwals krom
-gaatje waar de pennetjes in vallen uitgelubberd
-klavertje beschadigd
-plaatje achter het klavertje ingedrukt
-veertje uitgerekt
dit hebben ze mij verteld omdat ik ook bij een chinees blok problemen heb met mijn 2e versnelling
ik hoop dat ik je hierbij heb kunnen helpen
-schakelhaan krom
-schakelas krom
-pennetje in de schakelwals krom
-gaatje waar de pennetjes in vallen uitgelubberd
-klavertje beschadigd
-plaatje achter het klavertje ingedrukt
-veertje uitgerekt
dit hebben ze mij verteld omdat ik ook bij een chinees blok problemen heb met mijn 2e versnelling
ik hoop dat ik je hierbij heb kunnen helpen
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja is idd half automaat, maar de koppeling werkt, dus ik start em nu en dan rijd hij vooruit ( in zen 3de) vanaf ik aan het pookje kom gaat de koppeling open, en normaal gezien komt dan de versteking van versnelling maar ik geraak niet in die klik.
voorlopiig boll ik met men 50 cc maar ben daarstrax serieus op me gezicht gegaan, (gellukkig had ik helm op), want dat ding is begot een halve meter breed
voorlopiig boll ik met men 50 cc maar ben daarstrax serieus op me gezicht gegaan, (gellukkig had ik helm op), want dat ding is begot een halve meter breed
-
- Toeschouwer
Hallo ,OpticalNicolas schreef:ja is idd half automaat, maar de koppeling werkt, dus ik start em nu en dan rijd hij vooruit ( in zen 3de) vanaf ik aan het pookje kom gaat de koppeling open, en normaal gezien komt dan de versteking van versnelling maar ik geraak niet in die klik.
Ik heb er al een gehad met hetzelfde probleem , de carter helften waren uitgescheurd waardoor de as met de tandwielen op kon verlopen in het carter.
Motor volledig gedemonteerd en in de vuilbak gegooid , daarna een nieuwe motor geplaatst .
De jongen had het quadtje in Oudenaarde gekocht en heeft alles zelf moeten betalen , geen garantie 650km had hij gelopen.
All-terrainsport Pittem