Grand Ouest te Gasny [foto update]

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Plaats reactie
Bremske
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 04 dec, 2005 17:00
Locatie: denderleeuw

Grand Ouest te Gasny [foto update]

Bericht door Bremske »

Gisteren opnieuw een wedstrijd voor de Grand Ouest gehad. Op een technisch maar op sommige plekken heel smal circuit.

Dinsdag morgen de vrije training gestart in motregen :x , maar het circuit was echter goed berijdbaar. Dit veranderde echter tijdens de chronotraining toen er een wolkbreuk plaatsvond :verymad: . Toch werd er beslist dat er gereden werd. Dus maar ploeteren om rond te komen en na 3 ronden wist ik de snelste tijd neer te zetten.Net daarna moest ik de eerste klim al nemen met 5 obstakels (gestrandde rijders). Halverwege werd deze zelfs stilgelegd toen een achttal rijders de eerste klim blokkeerden. Ik wist echter de eerste tijd te behouden met 0,8sec voorsprong op Vincent Vassel.

Tijdens het rijden had ik het idee dat de gasschuif lichtjes bleef hangen. Wat na het poetsen van de quad en het openen van de carburator ook bevestigd werd :duimlaag: . Dus besloten we maar om de eerste manche met de tweede quad te rijden.

1ste manche
Na de wolkbreuk was de zon volop aanwezig waardoor mits het nodige werk het circuit er netjes bijlag. Als 5de gestart en de eerste ronde al opgeschoven naar 4. Tijdens het ingaan van de tweede ronde al op 3, dit achter Vincent Vassel en Guy Meertens. Na een ronde in het wiel van Meertens te zitten en hem wat op te jagen maakt hij in de volgende ronde een fout waardoor hij bijna in de bos belandde :evil: en ik opschoof naar 2. Dan kon ik naar Vassel toe rijden en hem beginnen aanvallen. Na 3 ronden vond ik een plaatsje en wist de leiding over te nemen. Maar door het ongemakkelijk rijden met de 2de quad kon ik echter niet van hem wegrijden. Zo gingen we de rest van de manche verder terwijl we de helft van de rijders op een ronde plaatsten. En wist ik winnend de manche af te sluiten net voor Vassel en op ruime afstand voor Meertens.

Eens aan de bus gekomen onmiddelijk aan de slag om de carburator van de tweede quad op de eerste te zetten. :muur:

2de manche
Als 3de kwam ik uit de start achter Vincent Vassel en Stephane Pyron. In de eerste afdaling ging ik onmiddellijk in de aanval. Pyron zag me komen en ging mee naar de bocht om zijn plaats te behouden. Hij ging echter te hard waardoor hij moeilijk gedraaid raakte en ik dus binnendoor kon glippen. En op het einde van de eerste ronde zat ik aan het achterwiel van Vassel. Gedurende 2 ronden pikte ik aan en bouwden we samen een mooie voorsprong op. In de 4de ronde ging ik op dezelfde plaats als bij Pyron in de aanval. Sprong iets verder naar beneden en had de leiding bij het ingaan van de bocht. Opnieuw loste Vassel echter niet. En gingen we opnieuw heel wat rijders op een ronde zetten. Op 3 ronden van het einde begon ik lichtjes weg te rijden om de manche te winnen met 6sec voorsprong op Vassel en een halve ronde op Meertens. :crossercool:

3de manche
Ditmaal kwam ik als 2de weg in het wiel van Vassel. Na een halve ronde hadden we samen reeds een voorsprong van een 30tal meter op de rest. Na 2 ronden moest ik eventjes het wiel lossen nadat een losgekomen stuk steen tegen men heup kreeg geschoten van Vassel :x . Ik bleef echter op een 10tal meter volgen. Tot halfweg de manche, toen begon ik terug naar hem toe te rijden. Toen ik op 4 ronden van het einde de druk opvoerde. Na 2 ronden gaf hij het op en liet me passeren (achteraf vertelde hij dat hij risico's moest nemen om me voor te blijven). Vanaf dat moment kon ik ronde per ronde wat weglopen om met 8 seconden voor de finish te behalen. :rock: Op 3 opnieuw Meertens maar nu op meer den een halve ronde.

Podium dus 1 Brems 2 Vassel 3 Meertens

Greets Bremske
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

proficiat Davy, ik ben benieuwd naar volgende wedstrijd voor FK, je gaat weer potten breken vermoed ik, we duimen alvast!
Gebruikersavatar
JR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1671
Lid geworden op: di 01 aug, 2006 10:19
Locatie: Af Moes

Bericht door JR »

Prachtig verslag :applaus: . Leest zoals een spannend boek. Zo te zien heb je ze daar een poepie laten ruiken :tongduim:.
Proficiat me je overwinning en op naar de volgende :rock:
‰ Quadracing Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Waren nogal toestanden daar zo te zien... Lijkt wel PDV 2006 !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door No Limit W-tec op do 10 mei, 2007 07:39, 1 keer totaal gewijzigd.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
racekieke
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 13 nov, 2005 13:25
Locatie: koningshooikt

Bericht door racekieke »

jha team maatje
je laat ze er fameus van weten daar :applaus: :applaus:
ik zal echter nog wat moeten trainen om meertens een poepje te laten rijken :tongduim: :spieren:

maar kwil wel is weten waarom meertens steets met andere quad start in frankrijk dan in BQR ?
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Gebruikt blijkbaar zijn oude quad op franse parcours. Geen idee waarom, laatste keer zei hij dat hij niet direct wou dat zijn quad vol putten zat van de franse stenen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Alfredo
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1481
Lid geworden op: wo 04 mei, 2005 22:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door Alfredo »

Mooie foto's, deze lijkt uit een wet t-shirt contest te komen. :D
doubletracing
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
Locatie: atvland

Bericht door doubletracing »

mooi resultaat davy,je bent echt super bezig houden zo :knikduim:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
bennyn
Quadrider
Quadrider
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 18:04
Contacteer:

Bericht door bennyn »

ferm davy, en die fotograaf trekt eigenlijk wel supppeerrr foto's. miljaar. :applaus: :buig:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

bennyn schreef:ferm davy, en die fotograaf trekt eigenlijk wel supppeerrr foto's. miljaar. :applaus: :buig:
Maakt ook foto's voor Dirt Quad en gaat binnenkort site starten voor verkoop van zijn foto's.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Bremske
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 04 dec, 2005 17:00
Locatie: denderleeuw

Bericht door Bremske »

Allemaal van harte bedankt :p

@ Jan: Ik denk dat jij in Frankrijk ook makkelijker zult afrekenen met Meertens. Blijkt iets meer moeite te hebben met crossparcours dan met BQR parcours. En jij bent het nog gewoon om te draaien met een spoor in de bocht, maar dat ben je snel verleerd hoor en dan zal Meertens ook wel eens in de haren krabben :crossercool:

greetz Bremske
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

super review + foto's :duimhoog:
PJ
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 128
Lid geworden op: do 23 feb, 2006 11:28
Locatie: westmaas

Bericht door PJ »

mooie foto's :applaus:
Lekker modderig ook :)
het is dan wel geen quad, maar crosse doet t wel:P
Plaats reactie