Ik was wat aan het rond crossen in een bos. Heb op een bepaald moment toen een wegeltje ingereden die er nogal heel ruig bijlag dmv omgezaagde boomstronken, -takken, etc. Heb toen verschillende keren zo wat vast gezeten. Nooit echt doorgeduwd op mijn gas om er alsnog uit te geraken. Maw verschillende keren afgestapt om hem verduwen of weg te trekken.
Opeens begint dat lampke te branden dat hij te warm heeft. Ik dacht: ik heb dat al gehad en toen zei degene waar ik hem gekocht had dat waarschijnelijk normaal was, gewoon ergens een slecht contactje. Kzat toen nog altijd in het bos en het zag er niet naar uit dat ik daar rap ging uit geraken. Kortom terug nie echt zot gedaan en rustig geprobeerd die quad daar uit te krijgen.
Opeens begint dat daar vanonder dat zadel te roken dat het geen naam heeft. In dat potje van de koelvloeistof zie ik daar gelijk dat water borrelen dus waarschijnlijk aan het koken en precies allemaal water die vooraan uit dien motor sijpelt.
Jullie verstaan dat ik toen redelijk ben beginnen paniekeren. Had hem ondertussen afgelegd maar toen ik naar die persoon belde waar ik hem gekocht had zei em dat ik de sleutel op het contact moest laten zodat de radiator kon blijven werken dus heb ik dat toen ook gedaan.
Nadien heb ik die quad met veel trekken en sleuren samen met mijn schoonbroer uit dat bos gekregen. Eens terug op de weg heb ik heel kort geprobeerd de quad terug aan te leggen. Dat ging zonder probleem. Maar onmiddelijk terug afgelegd om geen risico's te nemen.
Volgens de persoon waar ik hem gekocht heb is dit redelijk normaal. Doordat ik teveel geprobeert heb (gas geven) zonder te bewegen zou de motor blijkbaar ergens gelost hebben ofzo, alleja ik weet het niet meer zo goed wat hij precies allemaal zei. Maar in't kort dus nie levensbedreigend voor mijn quad.
Nu mijn vraag: Is dit correct. Is em nog nie verloren. In dat geval denken jullie dat daar veel kosten zullen aan zijn?
Of was het zever en mag ik algauw een putje delven en hem begraven?
Ik had het dus graag eens van jullie geweten. Ik neem aan dat hier wel redelijk wat volk zal zitten die weet waarover ze spreken. Dus bij deze laat ik het woord aan jullie. Gelieve alleen niet teveel met mijn mizerie lachen want ik besterf het hier bijna...
Bij voorbaat dank,
Hatznie.