Trailtech Vapor toerenteller raptor 700
Trailtech Vapor toerenteller raptor 700
Hey
heb mij eindelijk een vapor aangeschaft. Maar kunnen de mensen mij eens zeggen hoe ze de kabel voor toerenteller hebben aangesloten. want er zijn verschillende mogelijkheden. ik heb hem nu direct op de bobine. Hij geeft wel waarden aan maar die kloppen langs geen kant.
hoe hebben de raptor 700 eigenaars het gedaan? en welke settings? mss met een fotootje?
alvast bedankt!!
heb mij eindelijk een vapor aangeschaft. Maar kunnen de mensen mij eens zeggen hoe ze de kabel voor toerenteller hebben aangesloten. want er zijn verschillende mogelijkheden. ik heb hem nu direct op de bobine. Hij geeft wel waarden aan maar die kloppen langs geen kant.
hoe hebben de raptor 700 eigenaars het gedaan? en welke settings? mss met een fotootje?
alvast bedankt!!
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Trailtech Vapor toerenteller raptor 700
ik heb bij mijn raptor en warrior de kabel een 5 tal toeren rond de bougiekabel gedraaid en wat plakband rond gedraaid. maar bij mijn raptor geeft hij van alles aan en werkt eigenlijk alleen goed als hij nat is en bij mijn warrior werkt hij wel goed en heb het, het zelfde gedaan
ze hebben mij ook al gezegd dat ik de kabel rechtstreeks gestript in bougiekop moet steken maar dat lijkt mij helemaal niet goed dus heb het nooit geprobeert
ze hebben mij ook al gezegd dat ik de kabel rechtstreeks gestript in bougiekop moet steken maar dat lijkt mij helemaal niet goed dus heb het nooit geprobeert
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ja dit had ik ook al geprobeerd en hij geeft dan ook vanalles aan net zoals het nu het geval is.
toch bedankt voor je antwoord
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
- Contacteer:
in je menu kan je ook nog instellen 2 of 4 takt misschien dat ie nog verkeerd staat ingesteld, ik geloof dat dat ppr is ofzoiets kga ff zoekenSebastien schreef:ja dit had ik ook al geprobeerd en hij geeft dan ook vanalles aan net zoals het nu het geval is.
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
-
- Quadracer
- Contacteer:
pagina 20 van de handleiding 1ppr moet er staan
misschien heb je er wat aan
misschien heb je er wat aan
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
thx maar dit had ik al correct ingesteld
-
- Quadrider
- Contacteer:
zit er bij jou ook een lampje bij?? ik heb een lampje voor op en de draden lopen naar men vapor maar brand niet ofzow, zelfs niet met een nieuw lampje
Even dit topic gebruiken.
Vandaag even met de instellingen van de Vapor gespeeld. Ik moet mijn PPR dus op 0,5 zetten. Dan draait hij stationair 1500 toeren.
Als ik hem op 1 zet, dan krijg ik de helft, 800 toeren.
Volgens mij moet de PPR voor de raptor 700 op 0,5 staan, het is tenslotte een monocilinder. 1 x onsteken, en dan twee toeren, dus 0,5 toch?
Vandaag even met de instellingen van de Vapor gespeeld. Ik moet mijn PPR dus op 0,5 zetten. Dan draait hij stationair 1500 toeren.
Als ik hem op 1 zet, dan krijg ik de helft, 800 toeren.
Volgens mij moet de PPR voor de raptor 700 op 0,5 staan, het is tenslotte een monocilinder. 1 x onsteken, en dan twee toeren, dus 0,5 toch?
"Ne quad is voor janetten!"
Die vapor zijn probleem tellers , die van mij moet ik elke week eraf halen en in huis te drogen leggen want die heeft of
5.9 of die kleurt héél zijn scherm , deze is nog maar 2 jaar oud maar ja
5.9 of die kleurt héél zijn scherm , deze is nog maar 2 jaar oud maar ja
de mijne binnen 1 jaar moeten vervangen (vocht )
had eerst een fietsteller van 15 euro die is 5 jaar meegegaan
had eerst een fietsteller van 15 euro die is 5 jaar meegegaan