Banshee-Boy schreef:op op de weg zijn het hele goeie machines maar voor de cross raad ik toch een banshee
ben je godverd**** daar weral me je banshee, overal waar er iets gezegd word over een quad begin jij te zeiken over je banshee, er zijn mensen die voor andere types vallen ook hoor
zijn hier mensen met een Raptor 350 die getuned is ofwat willen zeggen over zijn prestaties? Wat is er zoal te aan de veranderen? Fotos ook welkom.
hey ben bezig aan een oude warrior, mijn blok wordt binnekort opgetuned, als je meer wil weten voeg me toe op msn. Ben blij met de prestaties, is een zeer goed blok all round hebbek al gemerkt, zeer betrouwbaar blokje ook, heeft macht genoeg, maar is moeilijk te tunen tenzij je aan het blok zelf begint en er geld instopt.
greetz
probleem met de warrior is gewoon de kleine winst vergeleken met het geld wat je er in pompt beginnen met uitlaat en luchtfiltertje en niet vergeten te rejetten standaard standaard.........
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Rik350 schreef:probleem met de warrior is gewoon de kleine winst vergeleken met het geld wat je er in pompt beginnen met uitlaat en luchtfiltertje en niet vergeten te rejetten standaard standaard.........
voila, dan heb je al veel, kga nu overbore maken tot 380cc, cilinderkop flooden, grotere kleppen, zwaarder klepveren zodat ze niet te snel zweven, en andere carbu al ik er eentje op de kop kan tikken, voorderest hebbek doma uitlaat en twin air steken
greetz
Ikzelf ga in de toekomst(eerst sparen) niet zo heel veel veranderen, een volledige uitlaat ik had gedacht aan Rino,andere luchtfilter,en andere set veren vanvoor want zoals iedereen al bijna zegt is het geld weggegooid als je extreem gaat doen.Dan spaar ik al liever door om een andere dikkere quad te kopen! Mijn mening
Banshee-Boy schreef:op op de weg zijn het hele goeie machines maar voor de cross raad ik toch een banshee
ben je godverd**** daar weral me je banshee, overal waar er iets gezegd word over een quad begin jij te zeiken over je banshee, er zijn mensen die voor andere types vallen ook hoor
is gewoon een feit wat hij zegt, warrior is nooit super geweest op de cross... dat is gewoon zo. zijn hele goede quads, daar niet van. maar om ze ECHT race-ready te krijgen om mee te kunnen met de grote, is bijna niet mogelijk of gaat pakken geld kosten! maar evenzeer, zijn super quadjes die je niet kapot krijgt! als ik m'n suzu nog niet had, en die nieuwe warrior was toen al uit gekomen, dan had ik er zo eentje!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
tblijft al het zelfde, het topic gaat van hoe tune je een 350??? niet van, hoe wissel ik een 350 in tot banshee? akkoord voor te crossen op parcour zou ik ook voor de banshee gaan denkek, maar als je nu eenmaal een 350 gekocht hebt kunde niet anders. en hun prestaties zijn wel al dik en dun bewezen, niet de snelste, niet de sterkste, maar wel een van de meest betrouwbare.
greetz
maar zoals ze al zeiden: je zal altijd veel geld moeten betalen voor weinig pk-winst bij een warrior, dat is gewoon een feit dat we onder ogen moeten zien.
ik zou gewoon een dempertje erop knallen en de luchtfilter aanpassen, misschien nog een cdi erop en je bent al een STUK verder dan standaard!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us