Uitlaatbocht gloeit rood
Uitlaatbocht gloeit rood
Heb net met rijden gemerkt dat mijn uitlaatbocht (kfx400) rood gloeit wanneer ik hem vol doortrek.
Is dit normaal bij dit koude weer of staat hij dan te arm? (mainjet)
Is dit normaal bij dit koude weer of staat hij dan te arm? (mainjet)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadracer
Heb bij mijn eerste rit met de yzf hetzelfde voorgehad, echt ROODGLOEIEND , heb direct in paniek gebeld naar deliege maar die zei dat het veel voorkomt en als je rijd door de rijwind koelt hij toch genoeg af en als je stilstaat na ca. 1 minuut heeft hij terug zijn normale kleur dus volgens mij kan dit niet echt kwaad .
nou ik denk het niet, wat voor sproeiers heb je erin?doubletracing schreef:Heb bij mijn eerste rit met de yzf hetzelfde voorgehad, echt ROODGLOEIEND , heb direct in paniek gebeld naar deliege maar die zei dat het veel voorkomt en als je rijd door de rijwind koelt hij toch genoeg af en als je stilstaat na ca. 1 minuut heeft hij terug zijn normale kleur dus volgens mij kan dit niet echt kwaad .
-
- Quadracer
Standaard staat de YFZ veel te arm, dus gelijk andere sproeiers er in zetten.Nog niets aan gebeurd hij is nog in rodage....Mijn fp zit er nog niet op dus eigenlijk doet hij dat volledig origneel!
pilot 145
main 168
fuel screw 2 1/2 slag open
Hierna beginnen met de fine tuning.
Om um goed afgesteld te krijgen ben je wel effe bezig, dus als je een andere uitlaat/luchtfilter wilt plaatsen doe dat dan tegelijk.
als jouw leverancier je yfz450 zo geleverd heeft en jets (stat. & hoofd) standaard heeft gelaten.....................doubletracing schreef:Nog niets aan gebeurd hij is nog in rodage....Mijn fp zit er nog niet op dus eigenlijk doet hij dat volledig origneel!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
op de latere 2004 en 2005 modellen staat de naald (gelukkig) al op clip 4
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)