ik sta namelijk met een platte batterij nadat ik mijn contact vergeten uit te doen heb en mijn lichten hebben waarschijnlijk heel de nacht gebrand
quadbatterij aan auto ?
quadbatterij aan auto ?
mag ik mijn raptor 350 batterij met startkabels aan mijn auto leggen om te starten?
ik sta namelijk met een platte batterij nadat ik mijn contact vergeten uit te doen heb en mijn lichten hebben waarschijnlijk heel de nacht gebrand
ik heb et al gedaan ook met een YFM 350 raptor na de eerste dag da we hem hadden en we hebben hem dan via de auto gestart zonder probleem en nooit meer gehad
Dus kan het geen kwaad denk ik 
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
Sharky #3
- Quad Master

normaal gezien wel
het kan in ieder geval geen kwaad wat je mag met je autobatterij je quad starten
Dus waarom niet omgekeerd? ze zijn beide van 12volt dus geen probleem
juist zien dat je quad zijn motor draait (bij het starten van de auto moet je wel wat gas geven bij je quad of hij valt stil)
of je staat met 2 platte batterijen
het kan in ieder geval geen kwaad wat je mag met je autobatterij je quad starten
juist zien dat je quad zijn motor draait (bij het starten van de auto moet je wel wat gas geven bij je quad of hij valt stil)
-
Obsession
- Quadrider

- Contacteer:
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt hij wil zijn quad starten en niet zijn auto. De batterij van zijn quad is platDavid, kfx 700 schreef:normaal gezien wel
Driving a Yamaha blaster
idd Dumbass maar zal wel mijn fout een beetje zijn qua uitlegDumbass schreef:Ik denk dat je het verkeerd begrijpt hij wil zijn quad starten en niet zijn auto. De batterij van zijn quad is platDavid, kfx 700 schreef:normaal gezien wel
en is het je nu gelukt of nie? want met zo een weer
zonde dat je niet kan rijden he
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
maikel oolders
- Easy Quadrider

Dat kan belange geen kwaad ! Heb ik zelf in het verleden al meermaals gedaan. Ook een start-boost is handig 
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-