lampje temp bij kfx of ltz 400

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
quadboy

lampje temp bij kfx of ltz 400

Bericht door quadboy »

Hoikes , ik ben van de week in pan gevallen met men quad kfx 400. Hij viel zomaar stil . Normaal als je het contact opzet gaat het neutraal lampje EN het temperatuurlampje branden. Dit van de temperatuur brand maar heel af en toe en dan start hij ook , maar als het lampje niet brand start hij niet . Na 10 meter rijden valt hij weer stil . Ik heb alle verbindingskontakten al los gehad en zuiver gemaakt , maar nog niks . Weet iemand buiten de kontakten op de radiator nog kontakten zitten die de "start" onderbreken ??????? koppeling - en start kontakt werken prima ???????
quadboy

Re: lampje temp bij kfx of ltz 400

Bericht door quadboy »

weet misschien iemand waar ik het elektrisch schema kan raadplegen ???
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

op www.dqt.be staat de sevice manual :wink: daar staat normaal het schema in
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

je moet eens kijken of dat er nergens een kabelke door gescheurt is? want dat kan zijn dat dat dan tegen de kader komt, vooral onder de zadel die kabels wat van de baterij komen juist onder de plastiek
ne maat van me heeft dat ook eens voor gehad :wink:
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
quadboy

Bericht door quadboy »

S.W.A.T. schreef:je moet eens kijken of dat er nergens een kabelke door gescheurt is? want dat kan zijn dat dat dan tegen de kader komt, vooral onder de zadel die kabels wat van de baterij komen juist onder de plastiek
ne maat van me heeft dat ook eens voor gehad :wink:
er waren er twee door aant schuren ,ik heb deze goed aan elkaar gezet en alles na gekeken op doorschuren , maar nergens iets te vinden
maar alvast bedankt voor de tip .
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

staat uw quad dan warm of koud bij mij was voruge week de zekering door lampje brande maar schroef hing niet aan

die zekering zit ook onder uw bezinetank
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
quadboy

Bericht door quadboy »

peet schreef:staat uw quad dan warm of koud bij mij was voruge week de zekering door lampje brande maar schroef hing niet aan

die zekering zit ook onder uw bezinetank
iedereen al bedankt voor het " nadenken " en reageren maar ik ben er nog nie uit , waarschijnlijk de cdi blok kapot , ga het morgen proberen

thanks iedereen al , maar moest iemand ooit dat probleem gehad hebben laat gerust weten
bay bay
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

is er niemand bij u in de buurt die ook een kfx/z400 heeft dan kunt ge die eens vervangen? ik en de maat van me hebben dat ook eens gedaan die zijne ging ook niet meer en toen alles wat wij dachten wat stuk zou kunnen zijn eens verandert, en zo zijn we op dat door gescheurt kabeltje teregt gekomen :wink:
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Plaats reactie