Die rooie curve bereikt volgens de tekst eronder een max rond 7990 rpm, en 0 rpm is 0 km/h (staat wel niet op het papier maar mijn meetlatje heeft me geholpen).
Fré schreef:kzou denken dat 100km/h ongeveer overeenkomt met 10000 rpm, 90km/h met 9000 rpm enzoverder...
ha ha en wat formule gebruikje hier dan voor ?
Begrijp ook het grote vermogenverschil niet hoor, dan zo tunen makkelijk worden, weetje kom eens met zon bakje naar hier ! ik heb vermogensbank ,en zeker intersante klanten als het zo een vermogenswinst geeft !
Ik heb gewoon sterke twijfels bij het resultaat tout court. 42 % stijging met enkel andere CDI en nokkenassen kan volgens mij NIET, hoe graag we het misschien allemaal wel willen.
Het is zoals altijd met dyno's : dikwijls wordt maar halve waarheid vertelt en als ik deze curve bekijk heb ik eerder de indruk dat er heel wat meer gebeurd is dan enkel cdi, namelijk : nokkenassen, uitlaat, carb afstelling, luchtfitler, wie weet ook nog andere piston.
het zijn twee keer 2 metingen ,kijk goed naar curve datum en tijd, en dan zijn die twee keer twee kurven bij elkaar gezet op een of andere manier, denk ik
kom een keer met je quad af nikolas, op de bank bij HPI en cdi erop, dan ben je zeker.
wat hebben wij eraan om deze dyno's te veranderen en dat er naderhand mensen komen klagen dat het geen fuck verschil maakt...
ik denk dat mensen beter niet kunnen reageren als je het niet gelooft of het komen TESTEN bijvoorbeeld...
waarom mensen in europa er niet mee rijden? omdat veel mensen niet met aftermarket cdi's rijden.
mijn yfz gaat tegenover deze trx komen te staan trouwens. normaal volgende week. of deze nog.
opmerkingen als "IK DENK DAT JE HET BETER KUNT WISSEN WANT DIT KAN NIET" vind ik persoonlijk zeer ongepast, zeker als een beheerder deze uitspraak neertypt. alleen al om het feit dat je geen ervaring hebt met deze cdi's.
ik zou zeggen: wie niet overtuigt is: kom eens testen?!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Wij gingen normaal gaan testen bij iemand die een nieuwe testbank besteld heeft, maar de levering blijkt niet te vlotten en dus gaan we daar niet op wachten.
Dus neem ik graag het aanbod aan om te testen. Ofwel bij Lewis ofwel bij HPI. Moeten het wel grondig kunnen doen, dus eerst kijken of afstelling zoals ie nu staat ok is, dan met CDI en terug kijken of afstelling ok is. Dan ook nog eens met de DB killer erin want momenteel loopt dat langs geen kanten. Dus hebben we toch zeker een 4-tal uur testwerk nodig om het grondig te kunnen doen. 'Oede Miere' van 't forum komt mee voor de carbafstelling, daar is een crack in.
Het zou handig zijn mochten we ook een standaard yfz hebben om te vergelijken.