You may think your Raptor 700R's EFI will compensate for a new pipe & intake, but in reality it only monitors air density, essently stealing power from your new aftermarket performance parts. Enter Trinity's Stage IV fuel controller featuring on-the-fly adjustability and bolts on in just minutes with little effort. Unlike competitors' systems, the Stage IV fuel management controller will optimize your Raptor's EFI right out of the box so there's no need to download maps or deal with confusing mapping programs.
Estimated ship date is late October 2005 and will be available for $279.99.
als ik juist ben zou dit een instelbare cdi zijn. aangezien je injectie hebt moet je via zo'n doosje je quad jetten. dit zou zorgen voor de juiste hoeveelheid bezine en lucht voor je moter.
Dus geen knallen of gorgelende moter.
speedfreak schreef:thanks nu weet ik dat ook weer. maar dan haalt dat nu toch nog niks uit voor de mijne. mss als ik een andere uitlaat er op zijn mss?
ja, maar zelf dan ben je het nog niet verplicht denk ik
De standaard setting zou genoeg zijn...
Ik zou die enkel nemen als je die andere spullen zou installeeren zoals die cams, big bore 800cc,...
speedfreak schreef:thanks nu weet ik dat ook weer. maar dan haalt dat nu toch nog niks uit voor de mijne. mss als ik een andere uitlaat er op zijn mss?
ja, maar zelf dan ben je het nog niet verplicht denk ik
De standaard setting zou genoeg zijn...
Ik zou die enkel nemen als je die andere spullen zou installeeren zoals die cams, big bore 800cc,...
nope andere uitlaat=te arm mengsel=kleppen verbranden. Je kan beter alles in 1 keer doe. Luchtfilter, powercommander/rapidbike, uitlaat. Dan alles in 1 keer afstellen en dan heb je het meeste rendement in 1 keer. Ik zou zelf voor een rapidbike cdi-unit gaan omdat je hem maar 1 keer koopt en dan op alle quads/motorfietsen past. Alleen als je van voertuig wisselt hoef je alleen maar een andere kabel te kopen voor het nieuwe voertuig.