Raptor 700 accesoires, post ze hier !
-
- Quadracer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quadrider
-
- Quad Master
als ik juist ben zou dit een instelbare cdi zijn. aangezien je injectie hebt moet je via zo'n doosje je quad jetten. dit zou zorgen voor de juiste hoeveelheid bezine en lucht voor je moter.You may think your Raptor 700R's EFI will compensate for a new pipe & intake, but in reality it only monitors air density, essently stealing power from your new aftermarket performance parts. Enter Trinity's Stage IV fuel controller featuring on-the-fly adjustability and bolts on in just minutes with little effort. Unlike competitors' systems, the Stage IV fuel management controller will optimize your Raptor's EFI right out of the box so there's no need to download maps or deal with confusing mapping programs.
Estimated ship date is late October 2005 and will be available for $279.99.
Dus geen knallen of gorgelende moter.
-
- Quadrider
-
- Quad Master
ja, maar zelf dan ben je het nog niet verplicht denk ikspeedfreak schreef:thanks nu weet ik dat ook weer. maar dan haalt dat nu toch nog niks uit voor de mijne. mss als ik een andere uitlaat er op zijn mss?
De standaard setting zou genoeg zijn...
Ik zou die enkel nemen als je die andere spullen zou installeeren zoals die cams, big bore 800cc,...
nope andere uitlaat=te arm mengsel=kleppen verbranden. Je kan beter alles in 1 keer doe. Luchtfilter, powercommander/rapidbike, uitlaat. Dan alles in 1 keer afstellen en dan heb je het meeste rendement in 1 keer. Ik zou zelf voor een rapidbike cdi-unit gaan omdat je hem maar 1 keer koopt en dan op alle quads/motorfietsen past. Alleen als je van voertuig wisselt hoef je alleen maar een andere kabel te kopen voor het nieuwe voertuig.David, kfx 700 schreef:ja, maar zelf dan ben je het nog niet verplicht denk ikspeedfreak schreef:thanks nu weet ik dat ook weer. maar dan haalt dat nu toch nog niks uit voor de mijne. mss als ik een andere uitlaat er op zijn mss?
De standaard setting zou genoeg zijn...
Ik zou die enkel nemen als je die andere spullen zou installeeren zoals die cams, big bore 800cc,...
hmmmmmm. eat me..
En zijn er al mensen die wat graphic kits zijn tegen gekomen voor de 700
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage