bombardier 650 polaris predator of raptor 700
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ah nie gezienHUMMER schreef:het is zen eerste quad niet hé
mea culpa
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
- Red King
- Easy Quadrider
- Contacteer:
als ik even mag. Ik heb met een DS gereden.
Beresterkemachine en snel, maar
Geen achteruit en wie zegt dat dit geen nadeel is, die heeft in mijn ogen geen ervaring met offroad-rijden.
Zeer zwaar, niet zo geschikt voor het technische werk
En bombardier en elektriciteit = miserie
Zoals de naam het zegt is de BAJA die ideale woestijnmachine, dat bewijst ook de uitslagen in Parijs-Dakar. Minder geschikt voor in ons Belgenlandje.
Dat is mijn idee.
Beresterkemachine en snel, maar
Geen achteruit en wie zegt dat dit geen nadeel is, die heeft in mijn ogen geen ervaring met offroad-rijden.
Zeer zwaar, niet zo geschikt voor het technische werk
En bombardier en elektriciteit = miserie
Zoals de naam het zegt is de BAJA die ideale woestijnmachine, dat bewijst ook de uitslagen in Parijs-Dakar. Minder geschikt voor in ons Belgenlandje.
Dat is mijn idee.
Suzuki - Kingquad
Ik heb een baja gehad en was verschoten dat je een keer reed het zware geval gewoon een gedacht werd hoor.
Zoals hummer zegt je een beetje zware man zijn kan geen kwaad, ik heb het nu ook zwaar met 130cm brede quad hoor
En met bombardier zal je niet rap iets voor hebben.
Zoals hummer zegt je een beetje zware man zijn kan geen kwaad, ik heb het nu ook zwaar met 130cm brede quad hoor
En met bombardier zal je niet rap iets voor hebben.
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
het gaat er vooral om dat er geen achteruit op staat
geloof me dat is echt wel lastig bij trial en offroad
grt timo
geloof me dat is echt wel lastig bij trial en offroad
grt timo
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
voor trial en dergelijke stoten koop je dan ook een utility, en als je zo zwaar gaat offroaden zeker....
ik rij om het op te delen soft-offroad(lees: alles waar je zonder meer door geraakt en zonder winche, dus geen hellingen waarvan je op je rug vliegt) en wie zegt dat het zo niet te doen is, die hoort niet thuis op een quad maar in de tennisclub ofzo...
wat betreft electriciteit kan er veel meer fout lopen bij een raptor met zen electronische injectie denk ik dan, aan de mijne scheelt momenteel nog niets en op amerikaanse forums kom je ook geen dergelijke problemen tegen dus vraag ik me af van waar je het haalt?
ik rij om het op te delen soft-offroad(lees: alles waar je zonder meer door geraakt en zonder winche, dus geen hellingen waarvan je op je rug vliegt) en wie zegt dat het zo niet te doen is, die hoort niet thuis op een quad maar in de tennisclub ofzo...
wat betreft electriciteit kan er veel meer fout lopen bij een raptor met zen electronische injectie denk ik dan, aan de mijne scheelt momenteel nog niets en op amerikaanse forums kom je ook geen dergelijke problemen tegen dus vraag ik me af van waar je het haalt?
Bombarbier Baja X 2006 || member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
- Red King
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Wat die 4 X 4 betreft heg je gelijk, en dat heb ik dan ook gedaan.HUMMER schreef:voor trial en dergelijke stoten koop je dan ook een utility, en als je zo zwaar gaat offroaden zeker....
Die electriciteit is mijn ervaring en van nog 2 mannen die ik ken, die er miserie mee hadden.
Suzuki - Kingquad