pk`s raptor
-
yahmmy the one
- Quadrunner

het maximum vermogen is inderdaad niet gelijk ne moto, maar het koppel dat je hebt is echt ongelofelijk in elke versnelling.
ik kan gerust met baanbanden als driftend een rotonde rondrijden (allé een halve
) op droog wegdek.
en dat standaard, vindt da vet genoeg denk ik.
wat zou er zoal van pk uitbraken als je de luchtfilter, uitlaat en powercommander steekt?
op welke vlakken voel je dat dan het meest?
zou dit graag eens weten, die zaken komer er namelijk ook op
alvast bedankt
ik kan gerust met baanbanden als driftend een rotonde rondrijden (allé een halve
en dat standaard, vindt da vet genoeg denk ik.
wat zou er zoal van pk uitbraken als je de luchtfilter, uitlaat en powercommander steekt?
op welke vlakken voel je dat dan het meest?
zou dit graag eens weten, die zaken komer er namelijk ook op
alvast bedankt
-
yahmmy the one
- Quadrunner

nog meer koppelwally schreef:je weet het binnen een paar weken, en je weet het he, pk's zeggen niet veel, maar koppel is heel belangrijk!
ja wa moet da geven als hij wat getuned is...
vroeger reed ik met een R1.. in die 2 jaar heeft hij me weinig verrast, wist altijd goed hoe de moto reageerde. nu met de rappy 700
de moto heeft veel meer pk en liet zich gemakkelijk berijden, maar met een quad rijden is toch echt iets speciaals.
van tweekend ne maat laten rijden die nog nooit quad heeft gereden, wel na 15 min was zijn kaars uit
voor mijn 700 reed ik met een getunde gsxr1000 2002 (176 pk op het a-wiel 132 nm), ook op circuit. kost veel energie om voluit te gaan en alles eruit te halen. met een quad is je rijstijl totaal wat anders. niet te verglijken met motor,crossmotor of auto.yahmmy the one schreef:nog meer koppelwally schreef:je weet het binnen een paar weken, en je weet het he, pk's zeggen niet veel, maar koppel is heel belangrijk!![]()
ja wa moet da geven als hij wat getuned is...
vroeger reed ik met een R1.. in die 2 jaar heeft hij me weinig verrast, wist altijd goed hoe de moto reageerde. nu met de rappy 700tis andere koek zulle.
de moto heeft veel meer pk en liet zich gemakkelijk berijden, maar met een quad rijden is toch echt iets speciaals.
van tweekend ne maat laten rijden die nog nooit quad heeft gereden, wel na 15 min was zijn kaars uit![]()
Raptor 700
hmmmmmm. eat me..