zuipt 2 tak olie als de pest
zuipt 2 tak olie als de pest
hoi allemaal men 50cc quadje zuipt 2tak olie als de pest. nog niet eens 2 weken heeft hij al een halve liter fles op. en ook bij mijn uitlaat achter is hij helemaal zwart wat kan ik hier aan doen?
heb geen zin dat dalijk mijn nieuwe uitlaat ook al zo vies is
ik hoor het wel van jullie
mvg
heb geen zin dat dalijk mijn nieuwe uitlaat ook al zo vies is
ik hoor het wel van jullie
mvg
-
- Quad Expert
Re: zuipt 2 tak olie als de pest
vind je dat veel?
de mijne zuipt dat op 1 dag naar binne
de mijne zuipt dat op 1 dag naar binne
CustomCoatingsHelvoirt
kan geen koppeling inhouden is maar scooter quad he maar zal het een van deze dagen even doenmikebike schreef:moet je de bougie voor bekijken..een stuk volgas rijden,dan in 1x uit zetten,koppeling in,en kijken wat voor kleur de bougie heeft,moet een beetje koffiebruin zijn..zwart te rijk,wit,te arm..
-
- Quadfanaat
-
- Quad Master
- Contacteer:
olie pomp kun je toch niet bijregelen ?
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
of onder het rijden gewoon je bougiedop erraf trekken. dus wel even een eindje rijden dan bv 60 rijden even aanhouden en dan je bougiedop erraf trekken helemaal stil zetten en dan je bougie eruit halen en kijken moet inderdaad beetje koffiebruin zijn lichtbruin.quad-racerrr schreef:kan geen koppeling inhouden is maar scooter quad he maar zal het een van deze dagen even doenmikebike schreef:moet je de bougie voor bekijken..een stuk volgas rijden,dan in 1x uit zetten,koppeling in,en kijken wat voor kleur de bougie heeft,moet een beetje koffiebruin zijn..zwart te rijk,wit,te arm..
hier een hulpje
ZWART:
Foute boel!
Je sproeier is te groot, neem een kleinere en begin weer bij stap 1.
GRIJSACHTIG:
Foute boel!
Nu is je sproeier te klein, neem een grotere en begin bij stap 1
BRUIN (DE KLEUR VAN 'KOFFIE-MET-MELK-BRUIN'):
Precies goed!
Je sproeier is goed en je hoeft niks te veranderen.
al is de laatste foto volgens ook nog niet 100%
ZWART:
Foute boel!
Je sproeier is te groot, neem een kleinere en begin weer bij stap 1.
GRIJSACHTIG:
Foute boel!
Nu is je sproeier te klein, neem een grotere en begin bij stap 1
BRUIN (DE KLEUR VAN 'KOFFIE-MET-MELK-BRUIN'):
Precies goed!
Je sproeier is goed en je hoeft niks te veranderen.
al is de laatste foto volgens ook nog niet 100%
Uhm, ik trek onder het rijden niet mijn bougiedop eraf. Als je dat eens hebt geprobeerd bij een draaiende motor doe je het geen tweede keer meermountain_biker schreef:of onder het rijden gewoon je bougiedop erraf trekken. dus wel even een eindje rijden dan bv 60 rijden even aanhouden en dan je bougiedop erraf trekken helemaal stil zetten en dan je bougie eruit halen en kijken moet inderdaad beetje koffiebruin zijn lichtbruin.quad-racerrr schreef:kan geen koppeling inhouden is maar scooter quad he maar zal het een van deze dagen even doenmikebike schreef:moet je de bougie voor bekijken..een stuk volgas rijden,dan in 1x uit zetten,koppeling in,en kijken wat voor kleur de bougie heeft,moet een beetje koffiebruin zijn..zwart te rijk,wit,te arm..
Wat doen we bij 2500 toeren?
Terugskakeln en gas erop.
Terugskakeln en gas erop.
nee ik denk nie da ge da ooit gaat vergeten als ge dat doet!Suzuki schreef:Uhm, ik trek onder het rijden niet mijn bougiedop eraf. Als je dat eens hebt geprobeerd bij een draaiende motor doe je het geen tweede keer meermountain_biker schreef:of onder het rijden gewoon je bougiedop erraf trekken. dus wel even een eindje rijden dan bv 60 rijden even aanhouden en dan je bougiedop erraf trekken helemaal stil zetten en dan je bougie eruit halen en kijken moet inderdaad beetje koffiebruin zijn lichtbruin.quad-racerrr schreef: kan geen koppeling inhouden is maar scooter quad he maar zal het een van deze dagen even doen