t-shirts
-
JAN15-10
- Quadrider

Als je deze post nu pas voor de éérste keer zou lezen , zou je denken , yés , ik wíl óók `n T-shirt !
Maar inmiddels ben ik alweer 4-jaar ouder (wijzer ) en denk laat maar , ze zijn immers toch nog niet besteld .
Wedden dat die drukker helemaal geen drukker is maar `n Ruk...
Jan
Maar inmiddels ben ik alweer 4-jaar ouder (wijzer ) en denk laat maar , ze zijn immers toch nog niet besteld .
Wedden dat die drukker helemaal geen drukker is maar `n Ruk...
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Jan, ik had T-shirts voorgesteld aan 15 € maar ze waren te duur volgens sommigen, er waren goedkopere mogelijkheden, wel we zien wat dat oplevert...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
doubletracing
- Quadracer

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
stompie
- Quadrunner

- Contacteer:
komaan mannen, we wachten nu al zo lang, dat dit nog een klein beetje langer duurt maakt het nu toch ook niet hé. Seffes ontstaan hier weer van die eindeloze discussies die op niks trekken en totaal geen nut hebben!
Voor diegene die de t-shirt vroeger willen hebben. No limit of weet ik wie van de mods hebben het ontwerp op de server gezet, iedereen kan het afhalen en dan kan je zelf je t-shirt gaan laten maken! De mensen van tegenwoordig hebben ook geen geduld meer!
Voor diegene die de t-shirt vroeger willen hebben. No limit of weet ik wie van de mods hebben het ontwerp op de server gezet, iedereen kan het afhalen en dan kan je zelf je t-shirt gaan laten maken! De mensen van tegenwoordig hebben ook geen geduld meer!
--HoNdA 400--