goedkoper ja ik ken da en als je ze 2x in de wasmachine steekt is het een schotelvod.ik stel voor dat no limit de boel weer in handen neemt als hij tenminste nog goesting heeft na al die zever rond de t-shirts...
doubletracing schreef:goedkoper ja ik ken da en als je ze 2x in de wasmachine steekt is het een schotelvod.ik stel voor dat no limit de boel weer in handen neemt als hij tenminste nog goesting heeft na al die zever rond de t-shirts...
dat is een goed idee , idd als hij goesting heeft .
komaan mannen, we wachten nu al zo lang, dat dit nog een klein beetje langer duurt maakt het nu toch ook niet hé. Seffes ontstaan hier weer van die eindeloze discussies die op niks trekken en totaal geen nut hebben!
Voor diegene die de t-shirt vroeger willen hebben. No limit of weet ik wie van de mods hebben het ontwerp op de server gezet, iedereen kan het afhalen en dan kan je zelf je t-shirt gaan laten maken! De mensen van tegenwoordig hebben ook geen geduld meer!
Ik sluit dit topic even tot we ticoquad iets via PM aan een van de mods heeft laten weten over de stand van zaken, ant dit wordt weer een eindeloze discussie
Géén nieuw topic hierover openen, dat wordt dan gewoon verwijderd.