TRX-250r project met CR-500 blok <<TXR-500r>>
fijn opgelost mannen, zo moet 't onder vrienden, zand erover en doorspoelen met
ps mooi project, ben benieuwd
ps mooi project, ben benieuwd
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
mooie machine bartie.
k weet niet of je er al op gereden hebt maar het sturen zal je wel bevallen.
wat heel erg helpt is zoals gewoonlijk het verbreden.
en andere plastic is mischien ook geen gek idee.
mocht je nog op zoek zijn naar fotos van gussets en dergelijke dan kun je me altijd een pm sturen.
mvg bart
k weet niet of je er al op gereden hebt maar het sturen zal je wel bevallen.
wat heel erg helpt is zoals gewoonlijk het verbreden.
en andere plastic is mischien ook geen gek idee.
mocht je nog op zoek zijn naar fotos van gussets en dergelijke dan kun je me altijd een pm sturen.
mvg bart
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 160
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 10:47
- Locatie: oost-vl
hehe heb ook een zeer grote intresse in die quad (2t he..), de verkoper zei me dat er iemand zondag kwam zien en dat hij die de eerste keus liet, liet die hem staan mocht ik komen zien..
WAt ik niet snap is dat die man de verkoopsite verkeerd gebruikt, en daardoor waarschijnlijk een paar hoderd euro misloopt, stond op kapazaa.be en dat is een biedingssite, die man moest gewoon de mensen laten bieden op die quad, want blijkbaar was er veel intresse voor!
Aan de koper, veel succes met uw nieuw project, is een machtig blok die cr500, zou die maken, en daarbij houden, heeft pk's over, en de uitlaat enz zijn nu al aangepast voor de quad.
grts
WAt ik niet snap is dat die man de verkoopsite verkeerd gebruikt, en daardoor waarschijnlijk een paar hoderd euro misloopt, stond op kapazaa.be en dat is een biedingssite, die man moest gewoon de mensen laten bieden op die quad, want blijkbaar was er veel intresse voor!
Aan de koper, veel succes met uw nieuw project, is een machtig blok die cr500, zou die maken, en daarbij houden, heeft pk's over, en de uitlaat enz zijn nu al aangepast voor de quad.
grts
Yamaha Banshee
Dat was ik dus, blijkbaar kunt ge op diene gast (verkoper) ook ni voortgaan e en is hij plots van gedacht veranderd. Het is uitgepraat met Bartie en verder laten we zijn topic zo rein mogelijk houden.home_tuning schreef:hehe heb ook een zeer grote intresse in die quad (2t he..), de verkoper zei me dat er iemand zondag kwam zien en dat hij die de eerste keus liet, liet die hem staan mocht ik komen zien..
WAt ik niet snap is dat die man de verkoopsite verkeerd gebruikt, en daardoor waarschijnlijk een paar hoderd euro misloopt, stond op kapazaa.be en dat is een biedingssite, die man moest gewoon de mensen laten bieden op die quad, want blijkbaar was er veel intresse voor!
Aan de koper, veel succes met uw nieuw project, is een machtig blok die cr500, zou die maken, en daarbij houden, heeft pk's over, en de uitlaat enz zijn nu al aangepast voor de quad.
grts
Ben even benieuwd als de rest over dit project
DBM PERFORMANCE
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
Met het cr500 blok gaat hij hard gaan maar ook heel hard trillen. Ik heb een lt500 gehad met een cr500 blok eronder en dat trilde dat het niet normaal was. En van alles geprobeerd, anti-vibe stuurstang, krukas balanceren, maar na een 30 min. rijden kon ik het stuur niet maar vast houden van slapende handen. Ik zou er toch eens over nadenken wat voor blok je zou gaan gebruiken.
Ik wil je niet ontmoedigen maar dan heb je er veel tijd en geld insteken en er valt niet bij te rijden.
Ik zou de plastiek er eens afdoen en eens kijken of er al veel aan gelast is. Want bij mijn lt500 was er telkens wel wat gebarsten of los gekomen. Zelfs de moeren met een nylon ring in kwamen los.
Ik zou eens zoeken op exriders.com en ingeven 'cr500' dan kun je wat lezen want daar hebben het al veel geprobeerd.
Het was ook een droom van mij maar daar kwam vlug een einde aan toen ik er een paar keer bij gereden had
En als je toch een 500 wil zoek dan een blok van een lt500, die heeft een balans as, dan heb je het sturen van een trx en toch het vermogen van een 500.
En veel succes met je project want het zijn zoals deze dat ik het liefste volg
Ik wil je niet ontmoedigen maar dan heb je er veel tijd en geld insteken en er valt niet bij te rijden.
Ik zou de plastiek er eens afdoen en eens kijken of er al veel aan gelast is. Want bij mijn lt500 was er telkens wel wat gebarsten of los gekomen. Zelfs de moeren met een nylon ring in kwamen los.
Ik zou eens zoeken op exriders.com en ingeven 'cr500' dan kun je wat lezen want daar hebben het al veel geprobeerd.
Het was ook een droom van mij maar daar kwam vlug een einde aan toen ik er een paar keer bij gereden had
En als je toch een 500 wil zoek dan een blok van een lt500, die heeft een balans as, dan heb je het sturen van een trx en toch het vermogen van een 500.
En veel succes met je project want het zijn zoals deze dat ik het liefste volg
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
Je hebt daarin gelijk.Quadzillaboy schreef:Met het cr500 blok gaat hij hard gaan maar ook heel hard trillen. Ik heb een lt500 gehad met een cr500 blok eronder en dat trilde dat het niet normaal was. En van alles geprobeerd, anti-vibe stuurstang, krukas balanceren, maar na een 30 min. rijden kon ik het stuur niet maar vast houden van slapende handen. Ik zou er toch eens over nadenken wat voor blok je zou gaan gebruiken.
Ik wil je niet ontmoedigen maar dan heb je er veel tijd en geld insteken en er valt niet bij te rijden.
Ik zou de plastiek er eens afdoen en eens kijken of er al veel aan gelast is. Want bij mijn lt500 was er telkens wel wat gebarsten of los gekomen. Zelfs de moeren met een nylon ring in kwamen los.
Ik zou eens zoeken op exriders.com en ingeven 'cr500' dan kun je wat lezen want daar hebben het al veel geprobeerd.
Het was ook een droom van mij maar daar kwam vlug een einde aan toen ik er een paar keer bij gereden had
En als je toch een 500 wil zoek dan een blok van een lt500, die heeft een balans as, dan heb je het sturen van een trx en toch het vermogen van een 500.
En veel succes met je project want het zijn zoals deze dat ik het liefste volg
Heb al eens gereden op 250R met 250cc 2takt crossblok erin.
Was ook al bijna niet te doen, trilt echt hard!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
@ frangler Je kan best woensdag avond komen dan want we zijn hem volop aan het demonteren en frame zal er vanaf morgen niet meer zijn.
Blok is er uit maar ik weet niet of dat het nog te lassen valt. Stuk uit rechter karter helft waar de as van de kickstarter in zit.
Dus als iemand ergens een CR-500 blok weet liggen voor onderdelen laat maat iets weten. Mag voor de rest in de soep gedraaid zijn enkel karter helften moeten nog goed zijn.
Blok is er uit maar ik weet niet of dat het nog te lassen valt. Stuk uit rechter karter helft waar de as van de kickstarter in zit.
Dus als iemand ergens een CR-500 blok weet liggen voor onderdelen laat maat iets weten. Mag voor de rest in de soep gedraaid zijn enkel karter helften moeten nog goed zijn.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Dacht dat op Kapaza of 2dehands nog een blok te koop stond voor 350 euro, misschien ben je daar mee geholpen. Ge ziet geen wrange gevoelens meer eBartie schreef:@ frangler Je kan best woensdag avond komen dan want we zijn hem volop aan het demonteren en frame zal er vanaf morgen niet meer zijn.
Blok is er uit maar ik weet niet of dat het nog te lassen valt. Stuk uit rechter karter helft waar de as van de kickstarter in zit.
Dus als iemand ergens een CR-500 blok weet liggen voor onderdelen laat maat iets weten. Mag voor de rest in de soep gedraaid zijn enkel karter helften moeten nog goed zijn.
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant