nope 2 woorden: SUPER VETspoor! schreef:in 1 woord : VET maar de aanhanger zou ook nog moeten blinken
project RAPTOR 350 eindelijk pics
Yep Davy dat klopt, eerst het huisje en de garage om al dat lekkers binnen te kunnen zeggen.
Aan de foto's te zien is de remork idd ver gevorderd, laat ons zeggen zo goed als klaar
De bumper van de quad in het leer, dat is chique maar sorry op die foto is dat niet zo goed te zien en daarom dacht ik dat hij gespoten was.
Aan de foto's te zien is de remork idd ver gevorderd, laat ons zeggen zo goed als klaar
De bumper van de quad in het leer, dat is chique maar sorry op die foto is dat niet zo goed te zien en daarom dacht ik dat hij gespoten was.
ja davy dat ziet er goed uit
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Toeschouwer
-
- Quadfanaat
tes da en dan zien wak nog kan doen om da ietsje schoner nog te kunen maken gelijk pedalekes en remmen.
maar wa ik nog wou vragen da indicator lichtje dat ge in neutraal staat valt dan ook weg e als wie die km teller niet meer opzetten!
want da ging via km teller da lichteke. en da moek wel hebben ze. hoe gaan we da oplossen dan?
grtzzz
maar wa ik nog wou vragen da indicator lichtje dat ge in neutraal staat valt dan ook weg e als wie die km teller niet meer opzetten!
want da ging via km teller da lichteke. en da moek wel hebben ze. hoe gaan we da oplossen dan?
grtzzz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadfanaat
zeg re5pect ge waart hier bezig over mijn atveke.
zal anders hier al pic zetten van u tot hiertoe schoon werk al e
das dus wat hij al met de mijne aan het doen is zal echtlekker vet zijn!
en vandaag nog wat las werk e en dan kappen spuiten en dan
kader lekker zwart en motorke zaligggg
thx davy
Shot at 2007-07-31
Shot at 2007-07-31
smelt smelt
zal anders hier al pic zetten van u tot hiertoe schoon werk al e
das dus wat hij al met de mijne aan het doen is zal echtlekker vet zijn!
en vandaag nog wat las werk e en dan kappen spuiten en dan
kader lekker zwart en motorke zaligggg
thx davy
Shot at 2007-07-31
Shot at 2007-07-31
smelt smelt
-
- Toeschouwer
Scooterbanden en spoorverbreders zijn besteld en dan denk ik ander tandwielen te steken.
Voor 16 en achter 36 en dan eens bij Turboboy en Raptorke 660 binnen wippen voor de kot op te drijven
Afspraak voor blok in full chroom is ook gemaakt da da maar rap winter word armen worden ook gechromeerd en als ik tijd heb nog veeeeeeeeeeeeeeel meer
Voor 16 en achter 36 en dan eens bij Turboboy en Raptorke 660 binnen wippen voor de kot op te drijven
Afspraak voor blok in full chroom is ook gemaakt da da maar rap winter word armen worden ook gechromeerd en als ik tijd heb nog veeeeeeeeeeeeeeel meer
-
- Pro Quadrider
gaat nog vet worden !
succes nog verder !
succes nog verder !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
hey ,BLACK&WHITE schreef:Scooterbanden en spoorverbreders zijn besteld en dan denk ik ander tandwielen te steken.
heb je machien gezien op de meeting in hasselt/lommel
ferm ding man , lopen wel meer hier die stikjaloers zijn gewoon voor gaan wat gij af vind !
dat leder is echt wel
Grtz en tot de volgende meeting
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~