baleno schreef:cyclonedriver schreef:is hij niet meer in garantie ?
ne raptor van 2004 ? Is geen Toyota met 5 years warranty !
Quad vastgelopen... :-( Foto's, geef u mening
vind het niet direct, kom op een andere website uit..OpticalNicolas schreef:die zilveren ring die eruit gekomen is lijkt op deze spacer :
http://partsfinder.onlinemicrofiche.com ... &A=338&B=4
nr 10 op de microfiche. (enigste 'ring' wat er wat op lijkt.)
zoals mx jake al aanhaalde, de 'big end'
baleno, ik stuur je morgen mijn adres door.
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
er word hier veel gegokt maar zie weinig nuttige antwoorden en stop nu is allemaal met jullie 2takten te vergelijken met dat 4T blok!
zoals vernoemd zit de krukas vast, dus gok ik op de lagers van de krukas of de big end lager. de fotos zijn vrij onduidelijk.
haal je deksel van koppelingskant en van de kant van de ontsteking er af en dan kan je je lagers zien, misschien dat deze dan ook uitsluitsel geven, in ieder gavel zou ik ook je blok beginnen uitbouwen,want deze gaat zowiezo moeten gesplitst worden...
die alu ring kan ik niet direkt plaatsen, maar zou een een onderdeel van je lagerkooi kunnen zijn.
greetz
zoals vernoemd zit de krukas vast, dus gok ik op de lagers van de krukas of de big end lager. de fotos zijn vrij onduidelijk.
haal je deksel van koppelingskant en van de kant van de ontsteking er af en dan kan je je lagers zien, misschien dat deze dan ook uitsluitsel geven, in ieder gavel zou ik ook je blok beginnen uitbouwen,want deze gaat zowiezo moeten gesplitst worden...
die alu ring kan ik niet direkt plaatsen, maar zou een een onderdeel van je lagerkooi kunnen zijn.
greetz
Robby schreef:er word hier veel gegokt maar zie weinig nuttige antwoorden en stop nu is allemaal met jullie 2takten te vergelijken met dat 4T blok!
greetz
ik denk ook dat het een stuk van één lager is.

als de krukas niet meer rond gaat, heeft het geen meerwaarde om eerst de koppelingdeksel en ontstekingdeksel er af te halen
je blok moet dan volledig opengemaakt worden
sleutel dan heel je blok er maar uit , en leg hem gewoon op de werkbank
dat is een stuk makkelijker dan dat je dat straks alsnog moet doen
http://www.yamahaofcolumbus.com/pages/p ... amaha.aspx
op foto waar de krukas te zien is, mist volgens mij een zoals ik al eerder beschreef
het gaat om nr10 op de micro-fiche
op foto waar de krukas te zien is, mist volgens mij een zoals ik al eerder beschreef
never drive faster then your angel can fly
Volgens mij lijkt het stuk dat ik er nu al heb uitgehaald meer op nummer 4..mx jake schreef:als de krukas niet meer rond gaat, heeft het geen meerwaarde om eerst de koppelingdeksel en ontstekingdeksel er af te halen
Een CIRCLIP ofzoiets..
Het was ook rond, en er zit ook een opening in de ring..
Maar heb nog een stuk zien zitten in de blok maar dat kreeg ik er niet uit..
Dinsdag word hij geopereerd..
De eigenaar van de zaak heeft al eens gekeken ernaar..
Moet naar het schijnt een nieuwe krukas en piston op zoiezo zei hij.
Het bovenste segment van de piston zat muurvast..
Is het noodzakelijk dat als je een nieuwe piston laat zetten dat je je cilinder ook laat uitboren?
De eigenaar van de zaak heeft al eens gekeken ernaar..
Moet naar het schijnt een nieuwe krukas en piston op zoiezo zei hij.
Het bovenste segment van de piston zat muurvast..
Is het noodzakelijk dat als je een nieuwe piston laat zetten dat je je cilinder ook laat uitboren?
In de cilinderwand waren wat "krasjes" te zien, maar niet voelbaar.. Maar zeker geen andere beschadiging..FlangleR schreef:heb je beschadiging gezien aan je cilinderwand ?zoja dan moet em geboord worden ,en anders zeker is laten honen
zolang die nicasilum laag niet moet herdaanw orden kost dat boren je een 40€,zo was het bij mij toch ,en gewoon overmaatse segmenten erbij